Event Aréna – Systém pro firmy, které potřebují jedinečně pečovat o své zákazníky

Pro společnost Event Arena jsme implementovali specifický systém pro správu zákazníků – CRM. Tento systém jim umožňuje Klasifikovat si jednotlivé kontakty a organizace, přiřazovat jim automaticky podle této klasifikace i vhodnou pravidelnou péči.

Jakmile je organizaci a kontaktu v AutoCRM přiřazen konkrétní status, automaticky se ke kontaktu vytvoří a naplánuje sada aktivit, které se mají s tímto kontaktem v budoucnosti vykonat.

Vzhledem ke komplikovanému maticovému systému, který společnost používá pro zařazení svých klientů do jednotlivých kategorií, jsme jim vytvořili uvnitř CRM nástroj, který jim umožní na pár kliků upravit jednotlivé kategorie a k nim připojené aktivity.

V Dokumentech v systému AutoCRM je uložený Excel soubor, který definuje jednotlivé kategorie a s nimi spojenou péči. Pokud potřebují upravit a přenastavit aktivity, které k jednotlivým typům Kontaktů patří, tak jednoduše toto upraví přímo v excelu v AutoERP a pak jedním klikem toto nastavení přenesou do systému, který vytvoří potřebnou sadu Aktivit.

ERP Event Aréna
Event Aréna

zákazník

AutoERP

použitá technologie

Cena od 90 tis. Kč

Situace před implementací AutoCRM

Klient k nám přišel s požadavkem, že nyní používají Teamogy systém a potřebují, aby ve společnosti měli systém, kde mohou jedinečně pečovat o své zákazníky, což jim stávající systém neumožňuje. Ale zároveň se nechtěli vzdávat stávajícího systému tak rychle a tak vymysleli, že se prozatím náš systém na ten jejich ještě napojí a pokud bude v budoucnu zájem, tak se funkcionality z jejich systému pak přesunou všechny do AutoCRM.

Co klient získal?

Provedli jsme tvorbu systému. V přehledném excelu, který je pak automaticky napojen do systému si mohou vyklikat, kdy který zákazník má mít jakou pozornost. Pro našeho klienta se tak stává tento systém přehlednější a lépe udržovaný. Takto automatizovaný systém se může hodit nejen pro společnosti jako jsou reklamní agnetury, ale třeba i pro společnosti, které mají velmi vážené klienty tzv. VIP klienty a o ty se starají. Tedy řekněme, že takový systém se dá udělat pro VIP klienty ve Vaší společnosti.

Systém obsahuje:

  • CRM systém
  • Emailový klient
  • Propojení CRM a systému Teamogy pro synchronizaci Klientů
  • Evidenci událostí a aktivit
  • Newsletterovací nástroj – emailové kampaně

Systém dále obsahuje:

  • Základní projektové řízení
  • Reporting
  • Automatizace
  • Dokument management systém

Budoucí rozvoj systému:

  • Kompletní zakázkové/projektové řízení pro pořádané eventy
  • Tvorba individuálních nabídek
  • Fakturační modul
  • Smluvní dokumentace

Vyzkoušejte si tento systém také, zdarma.

Plánujte a spravujte své úkoly, schůzky a záležitosti s přesností švýcarských hodinek.

Máte také zájem o systém na míru?

Neváhejte nás kontaktovat.

David Strejc

CTO společnosti Apertia Tech, s.r.o.

+420 772 727 746

david.strejc@apertia.cz

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Vyzkoušejte AutoCRM zdarma

Automatizovaný systém pro řízení firmy

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.