Indirect Marketing
Indirect marketing, v překladu nepřímý marketing, je způsob marketingu, při kterém se nesnažíte přímo prodat konkrétní produkt nebo službu (to zajišťuje přímý marketing). Místo toho se zaměřujete na budování vztahů, zvyšování povědomí o značce a posilování její autority. Cílem je dlouhodobé zapojení zákazníků, které následně povede k prodeji, ale není to hlavním cílem okamžitých aktivit.
Formy nepřímého marketingu:
- Tvorba obsahu – Psaní blogů nebo vytváření informačních článků, které odpovídají na otázky a potřeby vaší cílové skupiny.
- Emailové newslettery – Posílání pravidelných aktualizací či informací bez přímé výzvy k nákupu.
- Sociální sítě – Zapojování se do diskuzí, sdílení informativních článků a posilování komunity kolem značky.
Nepřímý marketing se zaměřuje na budování dlouhodobých vztahů a zajištění toho, aby značka byla vnímána jako důvěryhodný a odborný zdroj, což následně vede k loajalitě zákazníků a zvýšení konverzí v budoucnosti.
Vyzkoušejte náš CRM systém na AutoCRM, nebo také ERP systém pro efektivní řízení firmy, nebo prozkoumejte možnosti umělé inteligence s Apertia.ai.