Indirect marketing

Indirect marketing, v překladu Nepřímý marketing, je v podstatě marketing, ve kterém se na rodzíl od přímého marketingu nesnažíte prodat konkrétní produkt nebo službu. Formou nepřímého marketingu je například tvorba obsahu ve formě blogu nebo emailového newsletteru. Spousta marketingu na sociálních sítích je také nepřímá. Například pokud se jen zapojujete do diskusí nebo posíláte odkazy na informativní články. Myšlenka nepřímého marketingu spočívá v tom, že pečujete o vztahy, budujete autoritu značky a vytváříte povědomí o značce.

S kvalitním CRM programem budete třímat otěže svého podniku pevně v rukou.

Ale nejdříve si takovou jízdu zkuste nanečisto! Podívejte se, jak se vám budou vaše firemní i zákaznické záležitosti spravovat s demo verzí AutoCRM.

Copyright 2021 © All rights Reserved.

Vyzkoušejte AutoCRM zdarma

Automatizovaný systém pro řízení firmy

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.