Indirect marketing

Indirect marketing, v překladu Nepřímý marketing, je v podstatě marketing, ve kterém se na rodzíl od přímého marketingu nesnažíte prodat konkrétní produkt nebo službu. Formou nepřímého marketingu je například tvorba obsahu ve formě blogu nebo emailového newsletteru. Spousta marketingu na sociálních sítích je také nepřímá. Například pokud se jen zapojujete do diskusí nebo posíláte odkazy na informativní články. Myšlenka nepřímého marketingu spočívá v tom, že pečujete o vztahy, budujete autoritu značky a vytváříte povědomí o značce.

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Vyzkoušejte AutoCRM zdarma

Automatizovaný systém pro řízení firmy

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.