SERP

Search Engine Results Page, v překladu stránka výsledků vyhledávání, jsou stránky zobrazené vyhledávači v reakci na dotaz uživatele. Hlavní složkou SERP je seznam výsledků, které vyhledávač vrací jako odpověď na dotaz na klíčové slovo.

Nejdůležitější a především uživatelem žádanou součástí těchto výsledků je organické vyhledávání, dále také sponzorované vyhledávání.

Výsledky jsou obvykle seřazeny podle relevance k dotazu nebo dle zadaných filtrů. Každý výsledek zobrazený na SERP obvykle obsahuje název, odkaz, který ukazuje na skutečnou stránku na webu, a krátký popis.

 

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Vyzkoušejte AutoCRM zdarma

Automatizovaný systém pro řízení firmy

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.