Tvorba a odesílání e-malových kampaní v CRM

Přímo v CRM lze vytvořit marketingovou kampaň a odeslat ji emailem na seznam zvolených emailových adres. Prvním krokem je vytvořit právě seznam adresátů – tzv. Cílový seznam. Ten lze tvořit buď ručně přidáváním jednotlivých kontaktů, nebo výběrem z již existujících Kontaktů, Organizací (Firem), nebo Uživatelů v CRM, a nebo nejjednodušeji využitím reportů. Report bude vždy automaticky zahrnovat všechny kontakty ze CRM dle zadaných kritérií – např. všechny kontakty, které jsou označeni jako Klient.

screen 32 1

Dalším krokem je vytvoření Šablony emailu, tj. v podstatě obsah a podoba samotného odesílaného sdělení jak samotný text , tak i přílohy různých formátů.

screen 34

Do textu lze vkládat i zástupné znaky např.:

screen 33

Posledním krokem je vytvoření samotné Kampaně. V té volíme jednak Cílový seznam, kterému bude daná kampaň odesílána. Dále vybereme, kterou emailovou šablonu budeme chtít aktuálně odesílat. Jednu Kampaň můžeme využít opakovaně, tj. odesílat v několika vlnách, nebo i odesílat různý obsah (tj. jiné šablony emailů).

screen 35

Přímo v kampani můžeme sledovat, který adresát daný email otevřel. Díky nastavení možnosti trackování vybraných URL lze následně vyhodnocovat prokliky na dané URL adresy. Nastavit a vyhodnocovat se dají i další statistiky a pohledy na úspěšnost kampaně.

screen 37
screen 38

Při tvorbě newsletterů doporučujeme:

  1. Ideální je psát newsletter tak, aby nebyl v grafické šabloně? Víte proč? – protože google už je tak inteligentní, že tyto zprávy automaticky dává do promotion a adresátům pak nechodí do hlavního adresáře příchozí pošty.
  2. Jak tedy psát? Nejlépe tak, aby to vypadalo jako dopis Vaší babičce. S max 1-2 odkazy.
  3. I v našem systému můžete mít krásné grafické šablony, my je ovšem z výše uvedených důvodů nepoužíváme.

Vyzkoušejte tento systém i pro vaše podnikání.

Sami se po uplynutí zkušební lhůty rozhodnete, zda přechod na jeho plnou verzi stojí za to.

Vyzkoušejte AutoCRM zdarma

Automatizovaný systém pro řízení firmy

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.