Vendor Management System
Systém pro řízení firmy AutoCRM řeší na míru také správu Vašich dodavatelů. Tento systém můžete dostat i samostatně. Ale tím, že je uvnitř našeho systému, tak je rozhodně lepší jej využít v plné síle.
Systém správy dodavatelů snižuje množství potřebných zdrojů a také případná rizika.
Záleží co od systému očekáváte. Vše implementujeme na míru Vašim potřebám.
Co je to Vendor Management System?
Vendor Management System (nebo-li systém správy dodavatelů) je nástroj, který organizacím pomáhá efektivněji spravovat své dodavatele. Jedná se o systém, který pomáhá řídit procesy, které organizace používají ke správě svých dodavatelů. Řízení dodavatelů zahrnuje činnosti, jako je výběr dodavatelů, vyjednávání smluv, kontrola nákladů, snižování rizik souvisejících s dodavateli a zajištění dodávky služeb.
Co vše tento systém umí?
Řízení vztahů s dodavateli
V CRM systému můžete evidovat všechny informace o dodavatelích, jako jsou kontaktní údaje, historii objednávek a komunikace s nimi, dle Vašich potřeb.
Evidence dokladů
Umožněte pracovníkům snadno a efektivně spravovat a uchovávat doklady, jako jsou faktury, smlouvy a další dokumenty. Dokumenty lze také snadno vyhledávat a filtrovat dle různých kritérií, jako jsou datum, typ dokumentu nebo strana.
Analytiky a reporty
Grafy a reporty pro přehled o zboží, jeho dostupnosti, poslední dodávce. Umožní i přehled o odběru zboží a podpoří konkurenceschopnost. Práce s reporty snižuje rizika související s dodavateli a zajištění dodávky služeb.
Fakturace
Export do téměř libovolného účetního systému a komunikace s účetními umožní snadnou integraci s vašimi stávajícími systémy. Kompletní propojení s ostatními entitami v systému.
Správa rizik
Efektivním řízením dodavatelů snížíte riziko narušení dodavatelského řetězce a zajistíte, že poskytované zboží a služby budou dodány včas a v očekávané kvalitě.
Plánování a řízení dodávek
Kontrola obsahu, kvality a termínů dodávek. Výsledkem je větší schopnost uspokojovat potřeby zákazníků a rychleji se přizpůsobit změnám a výkyvům v nabídce a poptávce a reagovat na ně.
Vyzkoušejte si, co náš program v praxi umí. Uvidíte, jak jej můžete využít ke snazší, přehlednější a účinnější práci na vašich projektech.
Vyberte si CRM vhodné pro Vás
Cena pořízení programu se liší dle velikosti Vaší firmy a jejím potřebám, jímž odpovídá také rozsah funkcí. Volit můžete mezi jednorázovým pořízením programu na vlastní servery a mezi cloudovým řešením s měsíčními platbami.
Zdarma
3 000 Kč*
/měsíc
8 000 Kč*
/měsíc
Na míru
Cena se odvíjí od požadavků, pro představu cen si prohlédněte naše případové studie.