Vendor Management System

Systém pro řízení firmy AutoCRM řeší na míru také správu Vašich dodavatelů. Tento systém můžete dostat i samostatně. Ale tím, že je uvnitř našeho systému, tak je rozhodně lepší jej využít v plné síle. 

Systém správy dodavatelů snižuje množství potřebných zdrojů a také případná rizika.

Záleží co od systému očekáváte. Vše implementujeme na míru Vašim potřebám.

dodavatele vms

Co je to Vendor Management System?

Vendor Management System (nebo-li systém správy dodavatelů) je nástroj, který organizacím pomáhá efektivněji spravovat své dodavatele. Jedná se o systém, který pomáhá řídit procesy, které organizace používají ke správě svých dodavatelů. Řízení dodavatelů zahrnuje činnosti, jako je výběr dodavatelů, vyjednávání smluv, kontrola nákladů, snižování rizik souvisejících s dodavateli a zajištění dodávky služeb.

Co vše tento systém umí?

streamlinehq office sign document work office companies 48

Řízení vztahů s dodavateli

V CRM systému můžete evidovat všechny informace o dodavatelích, jako jsou kontaktní údaje, historii objednávek a komunikace s nimi, dle Vašich potřeb.

streamline icon content paper

Evidence dokladů

Umožněte pracovníkům snadno a efektivně spravovat a uchovávat doklady, jako jsou faktury, smlouvy a další dokumenty. Dokumenty lze také snadno vyhledávat a filtrovat dle různých kritérií, jako jsou datum, typ dokumentu nebo strana.

streamline icon data file

Analytiky a reporty

Grafy a reporty pro přehled o zboží, jeho dostupnosti, poslední dodávce. Umožní i přehled o odběru zboží a podpoří konkurenceschopnost. Práce s reporty snižuje rizika související s dodavateli a zajištění dodávky služeb.

streamline icon accounting invoice hand@48x48 1

Fakturace

Export do téměř libovolného účetního systému a komunikace s účetními umožní snadnou integraci s vašimi stávajícími systémy. Kompletní propojení s ostatními entitami v systému.

streamline icon content paper

Správa rizik

Efektivním řízením dodavatelů snížíte riziko narušení dodavatelského řetězce a zajistíte, že poskytované zboží a služby budou dodány včas a v očekávané kvalitě.

streamline icon business deal

Plánování a řízení dodávek

Kontrola obsahu, kvality a termínů dodávek. Výsledkem je větší schopnost uspokojovat potřeby zákazníků a rychleji se přizpůsobit změnám a výkyvům v nabídce a poptávce a reagovat na ně.

Vyzkoušejte si, co náš program v praxi umí. Uvidíte, jak jej můžete využít ke snazší, přehlednější a účinnější práci na vašich projektech.

Vyberte si CRM vhodné pro Vás

Cena pořízení programu se liší dle velikosti Vaší firmy a jejím potřebám, jímž odpovídá také rozsah funkcí. Volit můžete mezi jednorázovým pořízením programu na vlastní servery a mezi cloudovým řešením s měsíčními platbami.

FREE

Zdarma

Po vyplnění údajů Vám přijdou na e-mail přihlašovací údaje.

VÝBĚR

od 500 Kč*
/měsíc

Vše z verze Zdarma
BASIC

3 000 Kč*
/měsíc

Vše z verze Zdarma
STANDARD

5 000 Kč*
/měsíc

Vše z verze Basic
MAXI

8 000 Kč*
/měsíc

Vše z verze Standard

Případně vytvoříme výrobní systém na míru

PREMIUM

Na míru

Cena se odvíjí od požadavků, pro představu cen si prohlédněte naše případové studie.

* Uvedené ceny  jsou bez DPH

Každou variantu lze upravit na přání.

Jak náš Customer Relationship Management systém hodnotí uživatelé

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Vyzkoušejte AutoCRM zdarma

Automatizovaný systém pro řízení firmy

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.