Vendor Management System

Systém pro řízení firmy AutoCRM řeší na míru také správu Vašich dodavatelů. Tento systém můžete dostat i samostatně. Ale tím, že je uvnitř našeho systému, tak je rozhodně lepší jej využít v plné síle. 

Systém správy dodavatelů snižuje množství potřebných zdrojů a také případná rizika.

Záleží co od systému očekáváte. Vše implementujeme na míru Vašim potřebám.

dodavatele vms

Co je to Vendor Management System?

Vendor Management System (nebo-li systém správy dodavatelů) je nástroj, který organizacím pomáhá efektivněji spravovat své dodavatele. Jedná se o systém, který pomáhá řídit procesy, které organizace používají ke správě svých dodavatelů. Řízení dodavatelů zahrnuje činnosti, jako je výběr dodavatelů, vyjednávání smluv, kontrola nákladů, snižování rizik souvisejících s dodavateli a zajištění dodávky služeb.

Co vše tento systém umí?

streamlinehq office sign document work office companies 48

Řízení vztahů s dodavateli

V CRM systému můžete evidovat všechny informace o dodavatelích, jako jsou kontaktní údaje, historii objednávek a komunikace s nimi, dle Vašich potřeb.

streamline icon content paper

Evidence dokladů

Umožněte pracovníkům snadno a efektivně spravovat a uchovávat doklady, jako jsou faktury, smlouvy a další dokumenty. Dokumenty lze také snadno vyhledávat a filtrovat dle různých kritérií, jako jsou datum, typ dokumentu nebo strana.

streamline icon data file

Analytiky a reporty

Grafy a reporty pro přehled o zboží, jeho dostupnosti, poslední dodávce. Umožní i přehled o odběru zboží a podpoří konkurenceschopnost. Práce s reporty snižuje rizika související s dodavateli a zajištění dodávky služeb.

streamline icon accounting invoice hand@48x48 1

Fakturace

Export do téměř libovolného účetního systému a komunikace s účetními umožní snadnou integraci s vašimi stávajícími systémy. Kompletní propojení s ostatními entitami v systému.

streamline icon content paper

Správa rizik

Efektivním řízením dodavatelů snížíte riziko narušení dodavatelského řetězce a zajistíte, že poskytované zboží a služby budou dodány včas a v očekávané kvalitě.

streamline icon business deal

Plánování a řízení dodávek

Kontrola obsahu, kvality a termínů dodávek. Výsledkem je větší schopnost uspokojovat potřeby zákazníků a rychleji se přizpůsobit změnám a výkyvům v nabídce a poptávce a reagovat na ně.

Vyzkoušejte si, co náš program v praxi umí. Uvidíte, jak jej můžete využít ke snazší, přehlednější a účinnější práci na vašich projektech.

Kolik tento software na systém správy dodavatelů stojí?

Cena pořízení programu se liší dle velikosti vaší firmy, jíž odpovídá také rozsah funkcí. Volit můžete mezi jednorázovým pořízením programu na vlastní servery a mezi cloudovým řešením s měsíčními platbami.

Jste živnostník, malá firma?

Start AutoCRM – obsahuje kompletní CRM systém

měsíční platba: 2000Kč

jednorázová platba za implementaci systému: 10 000Kč

Cena se počítá od množství dat v systému a skládá se z jednorázového poplatku za implementaci a úpravu systému na míru. Dále pak z pravidelného měsíčního poplatku za správu, cloud, aktualizace, zabezpečení a zálohování celého systému a všech jeho modulů.

V průběhu užívání nevyžadujeme žádné další licenční poplatky ani poplatky za počet uživatelů.

Máte zájem o prezentaci systému nebo demo zdarma? Prosím kontaktujte nás

Jste střední, velká firma, korporace nebo veřejný sektor?

Cena za NoCode AutoCRM je vždy řešena individuálně.

Jaké moduly můžete využít?

Cena se skládá z jednorázového poplatku za implementaci a úpravu systému na míru. Dále pak z pravidelného měsíčního poplatku za správu, cloud, aktualizace, zabezpečení a zálohování celého systému a všech jeho modulů.

V průběhu užívání nevyžadujeme žádné další licenční poplatky ani poplatky za počet uživatelů.

Máte zájem o prezentaci systému nebo demo zdarma? Prosím kontaktujte nás

Jak náš Customer Relationship Management systém hodnotí uživatelé

Pro správu dokumentů a CRM využívá systém, na němž je náš program založen, přes 60 000 firem na světě. Něco tedy musí dělat dobře… Co je to něco, to si můžete sami vyzkoušet hned teď!

Kontakty

Fakturační údaje:

Apertia Tech s.r.o.

Šlikova 549/4

Praha 6 – Břevnov

PSČ 16900

IČO: 27117758 DIČ: CZ27117758

C 97580 vedená u Městského soudu v Praze

Sídlo společnosti:

Apertia Tech s.r.o.

Matěje Koštíře 269

25088 Čelákovice