Vendor Management System
Systém pro řízení firmy AutoCRM řeší na míru také správu Vašich dodavatelů. Tento systém můžete dostat i samostatně. Ale tím, že je uvnitř našeho systému, tak je rozhodně lepší jej využít v plné síle.
Systém správy dodavatelů snižuje množství potřebných zdrojů a také případná rizika.
Záleží co od systému očekáváte. Vše implementujeme na míru Vašim potřebám.
Co je to Vendor Management System?
Vendor Management System (nebo-li systém správy dodavatelů) je nástroj, který organizacím pomáhá efektivněji spravovat své dodavatele. Jedná se o systém, který pomáhá řídit procesy, které organizace používají ke správě svých dodavatelů. Řízení dodavatelů zahrnuje činnosti, jako je výběr dodavatelů, vyjednávání smluv, kontrola nákladů, snižování rizik souvisejících s dodavateli a zajištění dodávky služeb.
Co vše tento systém umí?
Řízení vztahů s dodavateli
V CRM systému můžete evidovat všechny informace o dodavatelích, jako jsou kontaktní údaje, historii objednávek a komunikace s nimi, dle Vašich potřeb.
Evidence dokladů
Umožněte pracovníkům snadno a efektivně spravovat a uchovávat doklady, jako jsou faktury, smlouvy a další dokumenty. Dokumenty lze také snadno vyhledávat a filtrovat dle různých kritérií, jako jsou datum, typ dokumentu nebo strana.
Analytiky a reporty
Grafy a reporty pro přehled o zboží, jeho dostupnosti, poslední dodávce. Umožní i přehled o odběru zboží a podpoří konkurenceschopnost. Práce s reporty snižuje rizika související s dodavateli a zajištění dodávky služeb.
Fakturace
Export do téměř libovolného účetního systému a komunikace s účetními umožní snadnou integraci s vašimi stávajícími systémy. Kompletní propojení s ostatními entitami v systému.
Správa rizik
Efektivním řízením dodavatelů snížíte riziko narušení dodavatelského řetězce a zajistíte, že poskytované zboží a služby budou dodány včas a v očekávané kvalitě.
Plánování a řízení dodávek
Kontrola obsahu, kvality a termínů dodávek. Výsledkem je větší schopnost uspokojovat potřeby zákazníků a rychleji se přizpůsobit změnám a výkyvům v nabídce a poptávce a reagovat na ně.
Vyzkoušejte si, co náš program v praxi umí. Uvidíte, jak jej můžete využít ke snazší, přehlednější a účinnější práci na vašich projektech.
Kolik tento software na systém správy dodavatelů stojí?
Jste živnostník, malá firma?
Start AutoCRM – obsahuje kompletní CRM systém
- Databáze Leadů = Potenciálů = Poptávek
- projektové řízení s kanbanboardem, úkoly
- Emailový klient
- Call centrum, schůzky, volání, kalendář
- Obchodní příležitosti
- Napojení na Živéfirmy.cz
- Přehledná historie komunikace i plánovaných aktivit u každého klienta a potenciálu
- Neomezené množství uživatelů
- a mnoho dalšího
měsíční platba: 2000Kč
jednorázová platba za implementaci systému: 10 000Kč
Cena se počítá od množství dat v systému a skládá se z jednorázového poplatku za implementaci a úpravu systému na míru. Dále pak z pravidelného měsíčního poplatku za správu, cloud, aktualizace, zabezpečení a zálohování celého systému a všech jeho modulů.
V průběhu užívání nevyžadujeme žádné další licenční poplatky ani poplatky za počet uživatelů.
Máte zájem o prezentaci systému nebo demo zdarma? Prosím kontaktujte nás
Jste střední, velká firma, korporace nebo veřejný sektor?
Cena za NoCode AutoCRM je vždy řešena individuálně.
Jaké moduly můžete využít?
- CRM systém - kompletní systém zákazníků, dodavatelů a partnerů
- Dokument systém
- Newsletter systém
- Projektové řízení software
- Workflow software, automatizace
- Nabídkový a fakturační sytém
- Reportovací systém
- Skladový systém, výrobní systém
- Provizní systém (možnost MLM systém)
- Systém call centra
- Sofistikovaný chat
- A mnoho dalšího, jelikož se jedná o modeler
Cena se skládá z jednorázového poplatku za implementaci a úpravu systému na míru. Dále pak z pravidelného měsíčního poplatku za správu, cloud, aktualizace, zabezpečení a zálohování celého systému a všech jeho modulů.
V průběhu užívání nevyžadujeme žádné další licenční poplatky ani poplatky za počet uživatelů.
Máte zájem o prezentaci systému nebo demo zdarma? Prosím kontaktujte nás
Jak náš Customer Relationship Management systém hodnotí uživatelé
Pro správu dokumentů a CRM využívá systém, na němž je náš program založen, přes 60 000 firem na světě. Něco tedy musí dělat dobře… Co je to něco, to si můžete sami vyzkoušet hned teď!
Kontakty
Fakturační údaje:
Apertia Tech s.r.o.
Šlikova 549/4
Praha 6 – Břevnov
PSČ 16900
IČO: 27117758 DIČ: CZ27117758
C 97580 vedená u Městského soudu v Praze
Sídlo společnosti:
Apertia Tech s.r.o.
Matěje Koštíře 269
25088 Čelákovice