Telemarketing

Telemarketing

Telemarketing je forma přímého marketingu, která využívá telefonní hovory k oslovování potenciálních zákazníků. Telemarketing může zahrnovat prodej produktů nebo služeb, poskytování informací, provádění průzkumů, nebo získávání nových zákazníků prostřednictvím telefonní komunikace.

Druhy telemarketingu:

  • Odchozí hovory – Společnost kontaktuje potenciální zákazníky přímo s cílem nabídnout produkty nebo služby.
  • Příchozí hovory – Zákazníci sami volají společnosti na základě reklam nebo jiných marketingových kampaní.

 

Telemarketing je často využíván jako součást širší direct marketingové strategie, která cílí na specifické skupiny zákazníků s cílem dosáhnout rychlé a přímé reakce.

 


Vyzkoušejte náš CRM systém na AutoCRM, nebo také ERP systém pro efektivní řízení firmy, nebo prozkoumejte možnosti umělé inteligence s Apertia.ai.

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Vyzkoušejte AutoCRM zdarma

Automatizovaný systém pro řízení firmy

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.