PPV

PPV (Pay-Per-View)

Pay-Per-View (PPV) je reklamní metoda, která se uplatňuje i v rámci reklamních systémů, jako je Google Ads. V tomto modelu si inzerent může zvolit strategii PPV, což znamená, že platí za každé zobrazení své reklamy. Tento způsob se často označuje jako platba za tisíc zobrazení (CPT), což je zkratka pro cost per thousand.

PPV není omezen pouze na videoreklamy, převážně se používá také v bannerové reklamě, kde inzerenti platí za to, aby se jejich reklamy zobrazovaly uživatelům na různých webových stránkách. Tento přístup pomáhá inzerentům zvyšovat viditelnost a dosah jejich reklamních kampaní.

 


Vyzkoušejte náš CRM systém na AutoCRM, nebo také ERP systém pro efektivní řízení firmy, nebo prozkoumejte možnosti umělé inteligence s Apertia.ai.

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Vyzkoušejte AutoCRM zdarma

Automatizovaný systém pro řízení firmy

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.