ROI

ROI (Return on Investment)

ROI (Return on Investment), v překladu návratnost investice, je klíčový ukazatel, který se používá k měření ziskovosti investice. ROI pomáhá firmám vyhodnotit efektivitu investovaných prostředků a posoudit, jak dobře generují zisk v porovnání s náklady.

Hlavní charakteristiky ROI:

  • Výpočet ROI – Základní vzorec pro výpočet ROI je: ROI = (Zisk – Náklady na investici) / Náklady na investici × 100
    Tento vzorec poskytuje procentuální vyjádření návratnosti investice.
  • Aplikace v podnikání – ROI se často používá k hodnocení různých projektů, marketingových kampaní nebo jiných obchodních rozhodnutí, aby se zjistilo, které aktivity jsou nejvíce ziskové.
  • Srovnání investic – Pomocí ROI mohou firmy porovnávat různé investice a rozhodovat se na základě dat.

 

ROI je důležitým nástrojem pro strategické plánování a analýzu, protože poskytuje jasný pohled na to, jak efektivně podnik využívá své zdroje.

 


Vyzkoušejte náš CRM systém na AutoCRM, nebo také ERP systém pro efektivní řízení firmy, nebo prozkoumejte možnosti umělé inteligence s Apertia.ai.

 

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Vyzkoušejte AutoCRM zdarma

Automatizovaný systém pro řízení firmy

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.