CSR

CSR (Corporate Social Responsibility)

CSR (Corporate Social Responsibility) je koncept, který zahrnuje etické a sociální odpovědnosti firem vůči různým zúčastněným stranám, včetně zaměstnanců, zákazníků, komunit a životního prostředí. Cílem CSR je nejen dosáhnout ekonomického úspěchu, ale také přispět k udržitelnosti a zlepšení životních podmínek v rámci společnosti.

Hlavní složky CSR:

  • Ekonomická odpovědnost – Firmy by měly provozovat své podnikání ziskově a zodpovědně.
  • Sociální odpovědnost – Zahrnuje iniciativy, které podporují komunitu, jako jsou dobrovolnické programy, charitativní dary a podpora různých sociálních projektů.
  • Environmentální odpovědnost – Firmy se snaží minimalizovat svůj ekologický otisk a implementovat udržitelné praktiky, jako je recyklace a používání obnovitelných zdrojů.

 

CSR může mít pozitivní vliv na pověst firmy, zvyšovat loajalitu zákazníků a přitahovat talenty, což v konečném důsledku může vést k dlouhodobému úspěchu. Moderní spotřebitelé často preferují firmy, které aktivně přispívají k lepšímu světu.

 


Vyzkoušejte náš CRM systém na AutoCRM, nebo také ERP systém pro efektivní řízení firmy, nebo prozkoumejte možnosti umělé inteligence s Apertia.ai.

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Vyzkoušejte AutoCRM zdarma

Automatizovaný systém pro řízení firmy

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.