CRM systém pro konzultantskou společnost ve větších firmách

Společnost působící v oblasti interim managementu, digitalizace procesů a odborného školení se specializuje na podporu firem v zavádění moderních nástrojů průmyslu 4.0, procesní automatizace a rozvoje zaměstnanců. Svým klientům nabízí řešení, která zjednodušují každodenní operace – od digitální evidence pomocí mobilních protokolů, přes exportní rozhraní pro průmyslové ERP systémy, až po analytický reporting.

systém

Příběh majitele firmy

Zákazník hledal způsob, jak propojit různé části svého CRM a obchodního řízení do přehledného a funkčního celku. V minulosti vznikly některé části systému živelně – například základní reporty, moduly pro nabídky nebo přístupová práva – ale nebyly konzistentní, ani snadno použitelné. Firma spolupracovala s velkými odběrateli, a potřebovala proto výstupy ve formátech odpovídajících jejich standardům. V projektu šlo hlavně o dotažení rozpracovaných částí a zavedení nových funkcí v oblasti custom reportingu.

„Na začátku jsme nevěděli, co už bylo doděláno a co nefunguje. Spousta věcí byla nejasná nebo nezdokumentovaná. Ale výstupy jsme potřebovali rychle.“

Představení problému:

  • Chybějící filtrace v reportech – uživatelé potřebovali filtrovat podle měsíců, uživatelů, zakázek a typů příležitostí
  • Nejasná správa obsahu reportů – nebylo zřejmé, které grafy nebo reporty jsou relevantní a odkud pochází
  • Chybějící exportní můstky – například do XML struktur odběratelských ERP systémů
  • Různorodé šablony nabídek – rozdílný layout, odlišná struktura obsahu a problémy s tiskovými výstupy
  • Nedokončený import z Vario – bez validace, bez kontroly integrity dat
  • Přihlášení přes Microsoft – sice funkční, ale zmatečné pro běžné uživatele
CRM

Naše řešení:

  • Zavedení rozšiřitelného systému reportů: vytvořili jsme sadu přehledů podle uživatelů, dat, kanálů a zdrojů. Včetně možnosti dynamického filtrování a exportu do Excelu nebo PDF.
  • Exporty do korporátních struktur: vygenerování PDF a XML formátů přizpůsobených požadavkům odběratelů (strukturovaný layout, předdefinované elementy, jednotky).
  • Validace importu z Vario: kontrola konzistence, logování změn, upozornění na chybějící položky nebo nekompatibilní data.
  • Nové šablony nabídek: sjednocení formátu, grafické identity a jazykových mutací. Zajištěno i technické oddělení hlavičky a těla dokumentu kvůli snadnějšímu tisku.
  • Lepší správa přihlášení: upravili jsme přístupovou logiku, aby šlo jednoduše přepínat mezi Microsoft loginem a klasickým účtem.

Výsledek:

Projekt přinesl vysokou přidanou hodnotu pro obchodní tým, controlling i vedení firmy:

  • Rychlejší a přesnější rozhodování díky přehledným grafům a reportům
  • Eliminace chyb v nabídkách a exportech díky sjednocené struktuře
  • Možnost okamžitého exportu do strukturovaných formátů partnerů – bez ručního přeformátování
  • Nižší chybovost v importu dat, méně reklamací a dotazů
  • Uživatelé se rychleji orientují v systému, nepřehlížejí klíčové informace

„Konečně vidíme, kdo co dělá, co jsme nabídli a co z toho fakturovali – včetně toho, že to umíme předat dál do systémů našich zákazníků.“

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Vyzkoušejte AutoCRM zdarma

Automatizovaný systém pro řízení firmy

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.