Volání – Call centrum

Plánované volání, které děláte přímo buď u organizace, kontaktu a nebo příležitosti. Níže na obrázku vidíte celý seznam volání, které je naplánované a může se objevit i v hlavním dashboardu.

Volání v CRM systému je základ pro celé call centrum.

  • přehled všech plánových volání
  • uskutečněná volání
  • přiřazení na konkrétního obchodního zástupce
  • rodič
  • čas kontaktu
  • nahrávání hovorů
  • napojení na ústřednu
  • nahrávání z mobilního telefonu
  • možnost nahrávání schůzek

 

screencapture crm wpdistro cz 2022 01 28 19 35 07

Volání je funkce, která obsahuje také nahrávání hovorů a to jak přes ústřednu, tak i z mobilního telefonu.

Každý nahraný hovor se tak dostane přímo do CRM systému k danému kontaktu.

screencapture crm wpdistro cz 2022 01 28 19 39 02

 

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Vyzkoušejte AutoCRM zdarma

Automatizovaný systém pro řízení firmy

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.