E-commerce

Díky rychlému technologickému pokroku se internet stává oblíbeným způsobem nakupování pro tisíce lidí. Online nakupující i internetové obchody neustále rostou. Chcete-li však otevřít i malý internetový obchod, musíte zavést komplexní systém, který se zabývá operacemi, jako je potvrzení objednávky, platba a doručení.

Chcete-li zajistit, aby vaši klienti byli spokojeni s vaším internetovým obchodem, musíte zajistit, aby tyto transakce proběhly co nejhlaději a nejrychleji. Pohodlný systém interní organizace, například CRM, může nejen zlepšit způsob fungování vašeho podniku, ale také zlepšit jeho interakci s externími prvky, což v konečném důsledku povede k spokojenějším zákazníkům a vyšším výnosům.

Proč byste měli používat CRM pro své podnikání v oblasti elektronického obchodování?

CRM je pohodlný a efektivní způsob, jak vytvořit jedinou uživatelsky přívětivou databázi, která ukládá všechny relevantní informace o vašich zákaznících, produktech a organizaci. To automatizuje pracovní proces a zajišťuje, aby všechny operace a transakce probíhaly co nejhlaději a nejefektivněji.

A co víc, můžete použít CRM systém k uložení historie vašeho klienta. V kombinaci s automatickým sledováním aktivity zákazníků můžete výrazně snížit míru opuštění vozíku a zvýšit míru konverze. Můžete sledovat zrušené objednávky a také vytvářet přizpůsobené strategie a přístupy ke svému klientovi: například zasílání zpráv o změně stavu objednávky, analýzu jejich historie nákupů, upozorňování na potenciálně zajímavé produkty a nabízení věrných zákazníků slevám. Všechny tyto informace výrazně zlepšují způsob fungování vašeho podniku, což vede k vyšším konverzním poměrům, loajálnějším a spokojenějším zákazníkům a vyšším výnosům.

Systém CRM také vylepšuje organizaci vaší správy. To vám umožní vytvářet pracovní plány a distribuovat objednávky v závislosti na vaší pracovní zátěži zaměstnanců. Plně automatizovaná řešení CRM vám mohou pomoci kontrolovat stav objednávky a odesílat připomenutí otevřených nebo vynikajících úkolů. Díky integraci a synchronizaci s externími službami, jako jsou úložné systémy a doručovací služby, můžete snadno sledovat transakci a zajistit rychlé, spolehlivé a efektivní odeslání a doručení.

A konečně, CRM řešení mohou také zlepšit vnitřní fungování a efektivitu každého obchodního oddělení. Kromě vylepšení zákaznického servisu a poskytnutí neocenitelných poznatků o chování klientů můžete také zlepšit vnitřní provoz svého reklamního a prodejního týmu. Díky integraci s externími systémy můžete dostávat aktuální zprávy o doručení, které vám pomohou přesněji odhadnout dodací lhůty.

Software CRM je navržen speciálně tak, aby vyhovoval vašim individuálním potřebám, ale nespoléhal se na přístup „jedna velikost padne všem“. CRM lze přizpůsobit a optimalizovat podle vašich obchodních potřeb s cílem zlepšit funkčnost, zvýšit produktivitu a výrazně zvýšit vaše příjmy.

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.