Záznam a uložení tel. hovoru v CRM​

Obchodníci jsou většinou lidé velmi dynamičtí, rychlí, pohotoví a komunikativní. Podpoříme-li jejich dynamičnost automatizovaným CRM systémem, jejich síla se stává téměř raketovou.

Čím může CRM systém podpořit jejich práci? Jedním z nejsilnějších nástrojů je Záznam a uložení tel. hovoru v CRM​ s klientem, ať už potenciálním či stávajícím. Stačí mít v CRM založen Kontakt s platným mobilním číslem. Jakmile obchodník na dané tel. číslo „klikne“ v CRM, automaticky se mu v mobilním telefonu vytočí nový hovor. Tento hovor je celou dobu nahráván a po skončení hovoru uložen u daného kontaktu v CRM. Kdykoliv lze hovor znovu přehrát běžně dostupnými aplikacemi pro přehrávání zvukových záznamů.

Záznam a uložení tel. hovoru v CRM​

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Vyzkoušejte AutoCRM zdarma

Automatizovaný systém pro řízení firmy

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.