Jak vytvořit role

  1. Úplně vpravo nahoře klikněte na tři tečky a otevřete menu
  2. Klikněte na “Administrace”
    mini vytvorit roli e1658135668299
  3. Sjeďte trochu dolů do kategorie “Uživatelé” a klikněte na “Role”
    mini vytvorit roli 2 e1658133708848
  4. Vpravo nahoře klikněte na červené tlačítko “Vytvořit roli”
    mini vytvorit roli 3
  5. Pojmenujte roli
  6. Nastavte základní oprávnění
  7. Nastavte specificky jestli má role přístup například k emailům a jiným entitám (Když uživatel něco nevidí znamená to že k tomu nemá přístup. Vysoce doporučujeme udržet práva co nejvíc jednoduché. Je jednoduché se v tom ztratit)
    mini vytvorit roli 4 1
  8. Ještě níž můžete nastavit specifické pole v entitách
    Například že běžný uživatel uvidí název dokumentu ale neuvidí kdo ho vytvořil
    mini vytvorit roli 5
  9. Už zbývá jen kliknout nahoře na tlačítko “Uložit”
    mini vytvorit roli 6

Každý uživatel může mít úplně jinou roli a vidět úplně něco jiného, nebo více uživatelů může mít tu stejnou roli

Více informací o rolích zde.

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Vyzkoušejte AutoCRM zdarma

Automatizovaný systém pro řízení firmy

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.