Proč používat CRM systém nejen v obchodu

Přehled o všech klientech

Mít přehled o všech, se kterými spolupracujete, ať už se jedná o zákazníky, odběratele, dodavatele, potenciální klienty či jiné smluvní strany, je zásadní pro prosperitu firmy. CRM umožňuje nejen základní přehled, ale obsahuje celou databázi všech klíčových informací o klientech. Obchodní tým tak má přehled nejen o tom kdy spolu s klientem naposledy komunikovali, ale také na pár kliků může zjistit o jaké téma se jednalo, která služba nebo produkt klienta nejvíce zajímá, jaká má přání či zkušenosti. Jednoduše si uložte do databáze CRM cokoli, co považujete za důležité. Vše máte na jednom místě dokonale propojené a dostupné kdykoli je potřeba.

 

Přehledy zjednodušující práci

Další součástí informací o klientovi jsou informace potřebné k fungování interních systémů firmy. Se zájmem klienta o váš produkt přichází potřeba mnoha úkonů. Navrhnout konkrétní řešení, vystavit fakturu, rozdělit úkoly, spravovat dokumenty, domluvit si další konzultaci na vhodný čas. To vše umí opět spravovat vhodně postavený CRM systém. U klienta vidíte přehled úkolů i časový gantt diagram a máte tak perfektní přehled o tom co se děje. Konec doptávání se kdo tedy nakonec dělá A a kdo udělal B a kdo pokazil C.

 

Nabídky a objednávky na jednom místě

Zvyšující se počet klientů většinou koreluje s množstvím nabídek a objednávek. Je důležité nikoho nezanedbat a mít o těchto procesech perfektní přehled. A to právě zajištuje systém CRM.  Všechny záznamy máte na jednom místě, propojené s klientem, obchodníkem který se mu věnuje a pracovníky, kteří následně vytváří požadovaný produkt či službu. V dobrém CRM systému můžete vzájemně prolinkovat vše co potřebujete bez znalosti programování.

 

Jednoduchá změna zaměstnance

Náhlý odchod pracovníka ať už se jedná o nemoc zaměstnance nebo živnostníka, který nedodělal svou práci a odešel, se CRM není tak velký problém. Odchodem pracovníka nezaniká jeho účet a lze tedy jednoduše zjistit na čem právě pracoval a v jaké fázi se nacházel a následně úkoly předat jinému kompetentnímu pracovníkovi.

 

Obnova smazaných záznamů

Zaměstnanec smazal něco co neměl a už je to skoro týden zpět! Co teď? Obnova smazaných dat je všeobecně velký problém, dobrý CRM systém by měl zvládat takovou obnovu i bez potřeby obnovovat celou zálohu a ztratit tak svůj dosavadní postup práce. Konkrétně v AutoCRM je možnost prohlížení historie a bezproblémová obnova smazaných záznamů na klik. Netřeba obnovovat staré zálohy, prostě jen vytáhnete z koše záznam který tam nepatří. Systém historie samozřejmě obsahuje i všechny zásadní pracovní kroky každého zaměstnance.

Proč používat CRM systém nejen v obchodu

CRM řešením pro Vaši firmu může být právě AutoCRM.

Vyzkoušejte AutoCRM zdarma

Automatizovaný systém pro řízení firmy

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.