Synchronizace Google kalendáře v rámci CRM systému

Dobře nastavený kalendář v CRM systému zvyšuje produktivitu zaměstnanců během pracovního dne a týdne. AutoCRM navíc podporuje i synchronizaci Google kalendářů. Díky této užitečné funkci budete mít dokonalý přehled o veškerých plánovaných aktivitách v krátkodobém i dlouhodobém časovém horizontu a současně můžete také snadno zhodnotit pokrok vašich zaměstnanců. Veškerá data budete mít jako na dlani prostřednictvím zvoleného softwaru.

Obsah

Synchronizace Google kalendáře má řadu nepopiratelných výhod, které mají přímý vliv na efektivitu vašeho podnikání. Zvolte si český CRM systém, který tuto funkci umožňuje.

Synchronizace Google kalendáře – proč je tato funkce pro vaši společnost důležitá?

CRM řešení se specializují na řízení prodeje a vztahů s klienty. Prostřednictvím nakonfigurovaných a vzájemně propojených kalendářů budete mít přehled o všech interakcích s vašimi zákazníky a také pracovních aktivitách vašich zaměstnanců.

imac 605421 1280

Jaké jsou hlavní funkce Google kalendáře?

  • Efektivní plánování a správa různých pracovních činností (schůzky, úkoly, události, výročí atd.)
  • Na jednom místě můžete spravovat nejen pracovní, ale také osobní kalendáře.
  • Jednotlivé kalendáře se mohou přehledně vrstvit v rámci jednoho zobrazení.
  • Sdílený kalendář zajistí, že jsou v obraze všichni členové týmu.
  • Kalendář je propojený s e-mailem. Automaticky zaznamená jako událost přijetí rezervace letu, restaurace atd.
  • Analyzuje a vytváří statistiky o tom, jak a s kým trávíte čas.
  • Můžete sdílet vaši dostupnost prostřednictvím rezervační stránky.
  • Umožňuje reagovat na pozvánky na schůzky.

Ganttův diagram

Ganttův diagram zobrazuje práci na určitém projektu na ose času. Využívá se nejčastěji v rámci projektového řízení, ve výrobě nebo v IT. Hlavními přednostmi Gantt diagramů je jejich přehlednost a jednoduchost. Je ideálním řešením pro dobře naplánované projekty. Zobrazení složitých projektů může být chaotické.

projektové řízení - gantt

5 hlavních výhod synchronizace kalendáře Google se systémem CRM

  1. Efektivnější plánování – důležité činnosti můžete díky synchronizaci plánovat přímo v CRM systému. Plánování tak bude rychlejší a jednodušší.
  2. Snadný přístup k informacím – veškeré záznamy a data jsou na jednom místě v jednom systému. Nemusíte procházet několik aplikací.
  3. Sledování úspěšnosti – budete mít k dispozici statistiku, jak často a s jakými klienty se setkáváte a co na základě těchto setkání (událostí) vzniklo.
  4. Lepší koordinace týmu – jednotliví členové týmu vidí, kdo na čem pracuje (zda je zrovna k dispozici) a na základě těchto údajů mohou efektivněji naplánovat své vlastní pracovní úkoly.
  5. Automatizace – některé činnosti lze v rámci kalendáře automatizovat (např. upozornění na schůzky, vytváření připomínek), což vede k zjednodušení pracovních procesů.

AutoCRM si po omezenou dobu můžete nezávazně vyzkoušet. Tato zkušenost usnadní váš výběr. Začněte těžit z výhod tohoto CRM systému ihned.

Podrobný průvodce synchronizací Google kalendáře se systémem AutoCRM

  • Přihlašte se do svého účtu v AutoERP
  • Vpravo nahoře proklikem na tři tečky a následně na název vašeho účtu
  • Nyní vidíte (pokud je to povolené administrátorem) tlačítk „Externí účty“ – opět vpravo nahoře
  • Zde vyberte z dostupných účtů Google, zaškrtněte povoleno a po zmáčknutí tlačítka „Připojit“ se již otevře okno s přihlášením do Google.
  • Google Vás provede potřebnými kroky, od volby účtu přes data která chcete sdílet.
  • Po propojení se v AutoERP objeví bloky pro jednotlivé funkce, které jste povolili 

 

google 1

Tímto jednoduchým postupem dojde k synchronizaci mezi Googlem a AutoCRM.

Jaké jsou nejčastější komplikace při synchronizaci Google kalendáře s CRM?

  • Duplikace záznamů – může být zdrojem nedorozumění a plýtvání času. Účinným řešením je pravidelná údržba zdrojů a mazání duplicit.
  • Neúplná synchronizace – dochází k ní, pokud se data v jednom systému aktualizuji rychleji než v druhém. Řešením jsou pravidelné ruční aktualizace a kontroly synchronizace.
  • Špatná synchronizace – pokud se informace v kalendáři a CRM systému neshodují, je nutné správně nastavit přístupová oprávnění.
  • Špatně provedené úpravy v kalendáři – všichni uživatelé by se měli nejprve proškolit v používání kalendáře, aby se předešlo zbytečným chybám a nevyžádaným změnám v zápisech.

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Vyzkoušejte AutoCRM zdarma

Automatizovaný systém pro řízení firmy

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.