Akvizice

Řízení akvizice zákazníků je soubor technik používaných ke správě potenciálních zákazníků a dotazů generovaných marketingem. Za řízení akvizice zákazníků lze považovat propojení reklamy a řízení vztahů se zákazníky za účelem získání nových zákazníků.

Řízení akvizice zákazníků je podobné jako řízení potenciálních zákazníků.Takový systém podávání zpráv obvykle umožňuje organizaci kvantifikovat efektivitu výsledků různých propagačních aktivit. To umožňuje organizacím neustále zlepšovat propagační aktivity, a další systémy získávání zákazníků. Stejně jako správa potenciálních zákazníků vytváří správa akvizice zákazníků uspořádanou architekturu pro správu velkých objemů poptávek zákazníků nebo potenciálních zákazníků.

S kvalitním CRM programem budete třímat otěže svého podniku pevně v rukou.

Ale nejdříve si takovou jízdu zkuste nanečisto! Podívejte se, jak se vám budou vaše firemní i zákaznické záležitosti spravovat s demo verzí AutoCRM.

Copyright 2021 © All rights Reserved.

Vyzkoušejte AutoCRM zdarma

Automatizovaný systém pro řízení firmy

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.