Akvizice

Řízení akvizice zákazníků je soubor technik používaných ke správě potenciálních zákazníků a dotazů generovaných marketingem. Za řízení akvizice zákazníků lze považovat propojení reklamy a řízení vztahů se zákazníky za účelem získání nových zákazníků.

Řízení akvizice zákazníků je podobné jako řízení potenciálních zákazníků.Takový systém podávání zpráv obvykle umožňuje organizaci kvantifikovat efektivitu výsledků různých propagačních aktivit. To umožňuje organizacím neustále zlepšovat propagační aktivity, a další systémy získávání zákazníků. Stejně jako správa potenciálních zákazníků vytváří správa akvizice zákazníků uspořádanou architekturu pro správu velkých objemů poptávek zákazníků nebo potenciálních zákazníků.

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Vyzkoušejte AutoCRM zdarma

Automatizovaný systém pro řízení firmy

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.