Buzz marketing

Buzz marketing nebo jen buzz, je virální forma marketingu vyvolávající interakce spotřebitelů a uživatelů produktu nebo služby, která zesiluje nebo pozměňuje původní marketingové sdělení. Tyto emoce, energie, vzrušení nebo očekávání ohledně produktu nebo služby mohou být pozitivní nebo negativní. Buzz může být generován záměrnými marketingovými aktivitami vlastníka značky nebo může být výsledkem nezávislé události, která se dostává do povědomí veřejnosti prostřednictvím sociálních nebo tradičních médií, jako jsou noviny. 

S kvalitním CRM programem budete třímat otěže svého podniku pevně v rukou.

Ale nejdříve si takovou jízdu zkuste nanečisto! Podívejte se, jak se vám budou vaše firemní i zákaznické záležitosti spravovat s demo verzí AutoCRM.

Copyright 2021 © All rights Reserved.

Vyzkoušejte AutoCRM zdarma

Automatizovaný systém pro řízení firmy

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.