CPT

CPT (Platba za tisíc zobrazení)

CPT (Cost per Thousand Impressions), v češtině známá jako platba za tisíc zobrazení, je model reklamního oceňování, který inzerentům umožňuje platit za reklamu na základě počtu zobrazení. Tento model je často používán v online reklamě, kde inzerenti platí za každý tisíc zobrazení jejich reklamních bannerů nebo videí.

Hlavní vlastnosti CPT:

  • Nákladová efektivita – Umožňuje inzerentům lépe kontrolovat náklady a plánovat rozpočet na reklamu na základě očekávaného dosahu.
  • Zaměření na zobrazení – CPT se zaměřuje na počet zobrazení, což je důležité pro značky, které chtějí zvýšit povědomí o svých produktech nebo službách.
  • Metrika výkonu – Umožňuje inzerentům analyzovat efektivitu reklamních kampaní a optimalizovat je na základě počtu zobrazení.

CPT je populární volba pro inzerenty, kteří chtějí maximalizovat viditelnost své reklamy a oslovit široké publikum.

 


Vyzkoušejte náš CRM systém na AutoCRM, nebo také ERP systém pro efektivní řízení firmy, nebo prozkoumejte možnosti umělé inteligence s Apertia.ai.

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Vyzkoušejte AutoCRM zdarma

Automatizovaný systém pro řízení firmy

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.