CX

CX (Customer Experience)

Customer Experience (CX) je soubor všech interakcí a pocitů, které zákazník zažívá při kontaktu s firmou, od prvního setkání až po následné služby. CX zahrnuje každý aspekt cesty zákazníka, včetně marketingu, prodeje, zákaznického servisu a produktů.

Klíčové prvky Customer Experience:

  • Zákaznická cesta – CX sleduje všechny fáze, kterými zákazník prochází, od povědomí o značce po nákup a zákaznickou podporu.
  • Interakce a touchpointy – Každý bod, ve kterém zákazník interaguje s firmou (např. webové stránky, sociální média, telefonní hovory), ovlivňuje celkovou zkušenost.
  • Zpětná vazba zákazníků – Sběr a analýza zpětné vazby od zákazníků jsou klíčové pro zlepšení CX, protože pomáhají identifikovat slabé stránky a příležitosti.

 

Investice do zlepšení CX může vést k vyšší zákaznické spokojenosti, loajalitě a v konečném důsledku i k nárůstu zisku. Firmy, které se zaměřují na CX, často používají technologie a analýzy k personalizaci služeb a zlepšení celkové zákaznické zkušenosti.

 


Vyzkoušejte náš CRM systém na AutoCRM, nebo také ERP systém pro efektivní řízení firmy, nebo prozkoumejte možnosti umělé inteligence s Apertia.ai.

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Vyzkoušejte AutoCRM zdarma

Automatizovaný systém pro řízení firmy

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.