Digitální marketing

Digitální marketing

Digitální marketing je forma marketingu, která využívá internet a různé digitální technologie k propagaci produktů a služeb. Tento druh marketingu zahrnuje využití webových stránek, landing page, sociálních médií, e-mailového marketingu a mobilních aplikací, stejně jako digitálních platforem a zařízení, jako jsou stolní počítače a mobilní telefony.

Hlavní strategie digitálního marketingu:

  • SEO (Search Engine Optimization) – Optimalizace webových stránek pro lepší umístění ve výsledcích vyhledávání.
  • SEM (Search Engine Marketing) – Reklamní kampaně ve vyhledávačích.
  • PPC (Pay-Per-Click) – Inzerce, kde inzerent platí za každý klik na reklamu.
  • Sociální média – Využívání platforem jako Facebook, Instagram nebo LinkedIn k interakci se zákazníky a propagaci značky.
  • E-mailový marketing – Rozesílání newsletterů a kampaní zákazníkům.
  • Mobilní marketing – Marketingové strategie využívající mobilní aplikace a SMS.

 

Digitální marketing umožňuje cílenou propagaci prostřednictvím placených, výdělečných a vlastněných digitálních kanálů, čímž značně zvyšuje dosah a interakci se zákazníky v online prostředí.

 


Vyzkoušejte náš CRM systém na AutoCRM, nebo také ERP systém pro efektivní řízení firmy, nebo prozkoumejte možnosti umělé inteligence s Apertia.ai.

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Vyzkoušejte AutoCRM zdarma

Automatizovaný systém pro řízení firmy

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.