KPI

KPI (Key Performance Indicator)

KPI (Key Performance Indicator), v překladu Klíčové ukazatele výkonnosti, jsou metriky, které měří, jak efektivně organizace nebo její oddělení dosahují svých klíčových obchodních cílů. KPI poskytují přehled o tom, jak dobře si firma vede v různých oblastech, a mohou být zaměřeny na celou organizaci, jednotlivá oddělení (např. HR, marketing, prodej) nebo na konkrétní činnosti, jako jsou projekty, produkty nebo programy.

Příklady KPI:

  • Tržby – Měří celkový objem prodeje nebo příjmy generované v určitém období.
  • Spokojenost zákazníků – Hodnotí kvalitu zákaznické podpory a celkový zákaznický zážitek.
  • Míra konverze – Sleduje, kolik návštěvníků webu se stane platícími zákazníky.
  • Produktivita zaměstnanců – Měří efektivitu pracovních procesů v jednotlivých odděleních.

 

KPI jsou klíčovým nástrojem pro sledování výkonnosti a řízení firemních aktivit, které pomáhají organizacím optimalizovat procesy a zlepšovat celkový výkon.

 


Vyzkoušejte náš CRM systém na AutoCRM, nebo také ERP systém pro efektivní řízení firmy, nebo prozkoumejte možnosti umělé inteligence s Apertia.ai.

 

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Vyzkoušejte AutoCRM zdarma

Automatizovaný systém pro řízení firmy

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.