Konzultace obchodních procesů
Hledáte způsob, jak nastartovat Váš obchod a zvýšit efektivitu Vašeho týmu? Jste na správném místě.
Máme bohaté zkušenosti s implementací desítek systémů s obchodním procesem, což nám umožňuje dokonale se vžít i do Vaší společnosti a společně s Vámi najít nejlepší řešení.
Naše zkušenosti, Váš úspěch
- Úspěšně jsme implementovali obchodní procesy desítkám společností napříč různými odvětvími
- Díky porozumění různým obchodním procesům umíme rychle identifikovat oblasti pro zlepšení
- Jako firma, která vyrostla z nuly, dobře rozumíme výzvám v oblasti obchodu spojeným s růstem podniku
Využijte 30 minutové konzultace zdarma
Pro koho je konzultace vhodná?
- Jste manažerem nebo vedoucím obchodního oddělení a hledáte nové možnosti
- Jste majitelem malé firmy, ale dodnes se místo své práce stále ve velkém věnujete obchodu
- Víte že Vašemu obchodu něco chybí a rádi si poslechnete další pohled
Konzultace zdarma
Případové studie našich klientů
ERP systém pro stavební společnosti
CRM řešení pro efektivnější správu revizí ve společnosti Revize HK, s.r.o.
ERP systém pro inženýrskou firmu RAYMAN spol. s r.o., která se zaměřuje na dodávky systémů v různých průmyslových odvětvích.
Pro firmu RAYMAN spol. s r.o. jsme vytvořili komplexní ERP systém s prvky CRM, který sjednocuje všechny klíčové procesy firmy do jednoho uceleného řešení. Systém pokrývá oblasti od tvorby nabídek, přes správu zakázek, nákupní objednávky, fakturaci až po hotovostní pokladnu.
Jádrem systému je efektivní správa zakázek s možností sledování jejich průběhu, automatizovanou konverzí do objednávek a faktur, a integrovaným skladovým systémem. Důraz byl kladen na intuitivní design, automatizaci procesů a konsolidaci dokumentů pro maximální efektivitu a uživatelskou přívětivost.
Implementací našeho řešení jsme firmě RAYMAN spol. s r.o. poskytli robustní a škálovatelný ERP systém, který zefektivňuje firemní procesy, zlepšuje organizaci práce a poskytuje solidní základ pro budoucí růst a rozvoj firmy.
CRM systém pro společnost LAMARK – náhrada za Salesforce, více jak 30 obchodníků. Napojení Helios, Signi, Daktela
Pro společnost LAMARK, specializující se na výrobu a montáž bran, plotů a pergol, byl úspěšně implementován CRM systém, který propojuje a automatizuje klíčové procesy ve firmě. CRM je integrováno s elektronickými podpisy od Signi a efektivně komunikuje se systémy Helios a Daktela. Díky této integraci došlo k výraznému zrychlení vyřizování poptávek, nabídek a podpisu zakázek.
V rámci svých funkcí obsahuje systém také HelpDesk, který umožňuje efektivní řešení potřeb interních uživatelů. K tomu všemu poskytuje užitečné reporty, které slouží k celkové lepší správě a monitorování výkonnosti společnosti. Díky této moderní a komplexní platformě může firma LAMARK lépe sledovat své obchodní aktivity a poskytovat rychlejší a kvalitnější služby svým zákazníkům.
Internetový obchod na míru – 2P Servis – zdravotnické oděvy a oblečení
Pro 2P Servis, specialistu na zdravotnické oděvy, jsme vytvořili e-shop s důrazem na přizpůsobení a uživatelskou přívětivost. Obsahuje zakázkové zboží, flexibilní platební řešení, bonusové body pro registrované uživatele a sofistikované vyhledávací funkce. Naše řešení zahrnuje i inteligentní integrace a automatizovanou komunikaci, která posouvá zákaznický zážitek na novou úroveň.
Event Aréna – Systém pro firmy, které potřebují jedinečně pečovat o své zákazníky
Pro společnost Event Arena jsme implementovali specifický systém pro správu zákazníků – CRM. Tento systém jim umožňuje Klasifikovat si jednotlivé kontakty a organizace, přiřazovat jim automaticky podle této klasifikace i vhodnou pravidelnou péči.
Jakmile je organizaci a kontaktu v AutoCRM přiřazen konkrétní status, automaticky se ke kontaktu vytvoří a naplánuje sada aktivit, které se mají s tímto kontaktem v budoucnosti vykonat.
Vzhledem ke komplikovanému maticovému systému, který společnost používá pro zařazení svých klientů do jednotlivých kategorií, jsme jim vytvořili uvnitř CRM nástroj, který jim umožní na pár kliků upravit jednotlivé kategorie a k nim připojené aktivity.
V Dokumentech v systému AutoCRM je uložený Excel soubor, který definuje jednotlivé kategorie a s nimi spojenou péči. Pokud potřebují upravit a přenastavit aktivity, které k jednotlivým typům Kontaktů patří, tak jednoduše toto upraví přímo v excelu v AutoCRM a pak jedním klikem toto nastavení přenesou do systému, který vytvoří potřebnou sadu Aktivit.
FEFO skladový systém se čtečkami pro Android a Zebra pro e-shop Dům Bylinek
Pro společnosti Klasik s.r.o. jsme vytvořili First Expire First Out (FEFO) skladový systém se čtečkami pro Android a Zebra pro e-shop dumbylinek.cz.
Skladový a výrobní systém – Natural Protein – e-shop s doplňky stravy
Pro společnost Natural Protein jsme vytvořili systém na míru jejich potřebám, který mohou kdykoli rozvíjet a samozřejmě růst s tímto systémem. Primárně se jednalo o vývoj výrobního systému s kompletním skladovým systémem, vše napojené na e-shop. V tuto chvíli se systém bude rozvíjet o další funkcionality.