Entita
Entita je jakýkoli samostatný, identifikovatelný a jedinečný objekt, který má určitý význam nebo funkci. Může jít o jednotlivce, organizace, systémy, datové struktury nebo komponenty systému, které mají vlastní specifické vlastnosti a jsou důležité v rámci určitého kontextu.
Entita v CRM
V systémech pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) se pojmem entita označují různé prvky, se kterými systém pracuje a které představují klíčové obchodní objekty. Mezi nejčastější entity v CRM patří:
- Faktury
- Znalostní báze
- Příležitosti (potenciál)
- Volání
- Dokumenty
- Emaily
- Sklady
Každá z těchto entit má vlastní atributy a slouží k efektivnímu řízení firemních procesů a zákaznických vztahů.
Vyzkoušejte náš CRM systém na AutoCRM, nebo také ERP systém pro efektivní řízení firmy, nebo prozkoumejte možnosti umělé inteligence s Apertia.ai.