CRM s nahráváním hovorů – efektivní řešení pro posílení vztahů se zákazníky

Telefonní hovory jsou nezbytnou součástí komunikace se zákazníkem. Jejich zaznamenání může v budoucnu usnadnit další obchodní styk. Díky systému CRM s nahráváním hovorů budete mít vždy přehled o tom, o co se konkrétní zákazník zajímal a jak s jeho požadavky dál pracovat. Veškerá data budete mít okamžitě k dispozici. Řešení pro komplexní řízení společnosti.

Obsah

Nahráváním hovorů zlepšíte komunikaci s klienty a posílíte svou obchodní strategii.

Význam nahrávání hovorů v CRM

Jestliže je hovor zaznamenaný, lze s ním dál pracovat. V opačném případě nám mohou uniknout důležité údaje využitelné v další obchodní komunikaci. Dalším přínosem je zlepšení vnitrofiremní komunikace při předávání informací o klientech. Systém umožňuje nahrávky posílat do e-mailu, uložit do paměťových zařízení, zpřístupnit v aplikaci CTI nebo přímo integrovat do systému CRM. Jednou ze zajímavých možností je systém AutoCRM, který umožní tvorbu vlastní entity a automatizaci procesů.

Výhody nahrávání hovorů v zákaznickém servisu a prodeji

Analýza dat z uložených telefonních hovorů poskytne cenné informace o tom, jak s každým jednotlivým zákazníkem správně komunikovat. Poznáte zvyklosti svých zákazníků, jejich přání a potřeby a tím pádem se jim více přiblížíte. Tento fakt ocení pochopitelně i vaši zákazníci, kteří získají pocit, že nejsou pouze anonymními osobami, jejichž číslo bylo náhodně vybráno. Každý další telefonní hovor bude tedy více osobní, a tudíž z obchodního hlediska úspěšnější. Součástí databáze každého klienta bude například přehled o počtu objednávek, druhu nakupovaného zboží, cenové hladině a pravidelnosti nákupů. Budete si tedy moci jednoduše v projektovém řízení vytvořit plán, kdy a s jakou nabídkou konkrétního zákazníka oslovit.

telephone g9ca79fc7a 1280

Školení nových pracovníků

Systém nahrávání hovorů může také usnadnit koučink v call centru. Vždy je mnohem jednodušší učit se na příkladech z praxe nežli se snažit získat nicneříkající teoretické znalosti.

Využitím dat z nahrávání hovorů získáte důvěru svých zákazníků a vaše podnikání se posune o další krok.

Funkce nahrávání hovorů v CRM systémech

CRM systémy umožňují nahrávání jak příchozích, tak i odchozích hovorů, kdy ještě před zvednutím telefonu přesně víte, s kým budete hovořit a jaký postoj k volajícímu zaujmout.

Možnost automatického nebo ručního nahrávání

Ruční nahrávání je využíváno především v situaci, kdy je zapotřebí získat k nahrávání svolení druhé strany. Některé společnosti dávají přednost automatickému nahrávání všech hovorů. Znamená to, že jsou zákazníci předem systémem upozorněni, že bude jejich hovor nahrán. Zaznamenání hovorů může napomoci při řešení nejasností v oblasti stížností nebo reklamací.

Označování hovorů a kategorizace

Jednou ze součástí systému nahrávání hovorů je takzvané tiketování. Je to skvělý způsob, jak snížit obchodní náklady a zvýšit spokojenost zákazníků. Po uskutečnění hovoru se zákazníkem agent vygeneruje tiket, na kterém jsou uvedena veškerá důležitá data.

Možnosti vyhledávání a načítání

Třídění zákazníků podle parametrů, které si určíte, vám dává možnost naplánovat úspěšnou reklamní a prodejní kampaň. Systém vám tedy zákazníky nejen vyhledá a načte, ale také je porovná a roztřídí tak, aby bylo možné zacílit na konkrétní požadavky.
hassan-ouajbir-IYU_YmMRm7s-unsplash
Systém nahrávání hovorů přináší velkou časovou úsporu. Už před zahájením hovoru víte, na co se zaměřit.

Výhody integrace nahrávání hovorů s CRM

Telefonát na základě vygenerování potřebných informací je způsob, jak si stávající zákazníky udržet. Další možností je obnova komunikace v případě nabídky nových produktů.

Vylepšená spolupráce mezi týmy

Pro nastavení dokonalé obchodní strategie je velice důležitá týmová spolupráce. Nahrávání hovorů, jejich následná analýza a roztřídění může tedy pomoci zvýšit úspěšnost každého agenta.

Lepší rozhodování díky statistikám v reálném čase

Po dokončení úkolu se dá ještě se získanými daty pracovat pro vytvoření statistik a grafů. Zjistíte, kolik daný úkol zabral času, jaké byly náklady a podle těchto informací se vytvoří plán další práce.
charanjeet-dhiman-mHusyBu4bxM-unsplash
Využijte systém CRM k posílení obchodního ducha celého týmu. Výsledkem bude zvýšení zisku.

Výběr správného CRM s nahráváním hovorů

Při výběru vhodného CRM systému je důležité zohlednit několik parametrů, které se dají shrnout do čtyř základních bodů.
  1. Uživatelská přívětivost
  2. Možnosti přizpůsobení
  3. Integrační schopnosti
  4. Cena
Vždy je důležité rozvážit, co vlastně od systému očekáváme a jaké máme možnosti v oblasti rozpočtu. Proto je dobré ujasnit si priority. Jednou z nich by měla být možnost integrace CRM systému se sociálními sítěmi. Vygenerování kontaktů přes Facebook zvýší míru konverze.
berkeley-communications-WEDDt-u3q3o-unsplash

CRM systémy s nahráváním hovorů

AutoCRM

Tento systém je schopen pokrýt všechny zásadní procesy pro marketingovou a obchodní činnost. Je plně funkční pro řízení komunikace jak se zákazníky, tak i v rámci firemního týmu. Jedná se o cloudový systém, který umožní přístup k datům kdykoliv, odkudkoliv a na jakémkoliv zařízení.

Salesforce

Programovatelná platforma Salesforce sestává z vícero modulů. V rámci každého z nich jsou k dispozici standardní funkcionality pro pokrytí většiny firemních procesů.

Hubspot CRM

Systém umožňuje začít přímo v CRM s vybraným kontaktem komunikovat. A to jak telefonicky, tak i prostřednictvím mailu, live chatu nebo messengeru.

Pipedrive

Hlavním prvkem je vizuální prodejní nástěnka, na níž lze sledovat leady, měřit klíčové aktivity a zaměřit se na prodejní strategii.

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Vyzkoušejte AutoCRM zdarma

Automatizovaný systém pro řízení firmy

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.