Automatické hovory

Automatické vytočení hovoru s kontakty v CRM.

Funkce automatické hovory propojuje váš telefon s AutoCRM. Šetří čas tím, že vás zbaví nutnosti opisovat ručně telefonní číslo z kontaktu (poteciálu, organizace či jakékoli entity u které máte pole telefonního čísla).
Automatické hovory v AutoCRM fungují velmi jednoduše – po prokliku na telefonní číslo v CRM se v prohlížeči zobrazí upozornění s výběrem propojených telefonů, po prokliku na zvolený mobilní telefon se v něm zobrazí telefonní číslo pak stačí už jen jeden klik a voláte s vybraným klientem.

 

automatické hovory

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Vyzkoušejte AutoCRM zdarma

Automatizovaný systém pro řízení firmy

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.