Kompletní přehled zákazníků, dodavatelů a partnerů
Propracovaný ERP|CRM systém do posledního detailu Vám umožní mít na jednom místě všechny informace včetně e-mailové komunikace.
Budete mít kompletní přehled nad svými zákazníky, dodavateli či partnery. Vše na jednom místě.


Co všechno obsahuje tento přehled zákazníků, dodavatelů a partnerů:
potenciál
organizace
kontakt
nabídky
poptávky
kalendář
call centrum
schůzky
příležitosti
možnost vytvořit jednoduše nové entity
chat
automatizace kdekoli v systému
workflows
sklady
projektové řízení
Vyzkoušejte si, co náš program v praxi umí. Uvidíte, jak jej můžete využít ke snazší, přehlednější a účinnější práci s vašimi zákazníky, dodavateli či partnery.
Výhody tohoto českého ERP|CRM
Pasuje na míru Vaší společnosti
Díky pestré škále funkcí i dodatečných pluginů najde tento systém využití prakticky v každém typu podnikání, které bere zákaznické a obchodní vztahy vážně.
Zjednodušuje vaši práci
Přehledný sběr a kategorizace dat a automatizace úkonů, které automatizovat jdou. Maximální zjednodušení procesů vám umožní napřít svůj čas a energii k dalším důležitým úkolům.
Upevňuje vaše vztahy s klienty a obchodními partnery
Veškerá relevantní data o konkrétním člověku či firmě máte díky tomuto programu na dlani jako pomyslný tahák. Díky tomu můžete svou komunikaci personalizovat, posílit vztah se stávajícím zákazníkem, nebo proměnit váhavce v klienty.
Umožní přehlednou segmentaci kontaktů
Vyznat se v často stovkách kontaktů je leckdy problém – ale ne tehdy, když máte po ruce náš firemní systém. Třídění zákazníků podle individuálních kritérií (věk, lokace, prodejní trychtýř atd.) vám umožní oslovit konkrétní osobu z dané skupiny nebo vést efektivní komunikaci s určitou skupinou jako celkem.
Systematické reporty
Podle zadaného klíče vám může systém automaticky generovat pravidelné reporty. Výdělky, konverze, návštěvnost, výkony a docházku zaměstnanců a mnoho dalšího sleduje program za vás.
Jednoduše jej propojíte s dalšími systémy a službami
S pomocí API lze tento český CRM software snadno propojit s řadou dalších užitečných služeb, jako jsou Google kalendář, Leady nebo chatovací nástroj Mattermost.
Systém se stává vaším majetkem
A to i s příslušnými kódy. Jelikož jde o open source CRM řešení, můžete si platformu libovolně přizpůsobit vašim konkrétním potřebám.
Přes 60 000 firem na světě využívá systém pro řízení projektů, dokumentů a vztahů se zákazníky, dodavateli a odběrateli na němž je náš program založen. Něco tedy musí dělat dobře… Co je to něco, to si můžete sami vyzkoušet hned teď!
Jaké funkce náš ERP|CRM s kompletním přehledem zákazníků, dodavatelů a partnerů nabízí?
A tím ještě není výčet zdaleka u konce.
Kolik tento software na projektový management stojí
Cena za LowCode AutoERP|CRM je vždy řešena individuálně.
Jaké moduly můžete využít?
- CRM systém - kompletní systém zákazníků, dodavatelů a partnerů
- Dokument systém
- Newsletter systém
- Projektové řízení software
- Workflow software, automatizace
- Nabídkový a fakturační sytém
- Reportovací systém
- Skladový systém, výrobní systém
- Provizní systém (možnost MLM systém)
- Systém call centra
- Sofistikovaný chat
- A mnoho dalšího, jelikož se jedná o modeler
Cena se skládá z jednorázového poplatku za implementaci a úpravu systému na míru. Dále pak z pravidelného měsíčního poplatku za správu, cloud, aktualizace, zabezpečení a zálohování celého systému a všech jeho modulů.
V průběhu užívání nevyžadujeme žádné další licenční poplatky ani poplatky za počet uživatelů.
Máte zájem o prezentaci systému nebo demo zdarma? Prosím kontaktujte nás
Jak náš Customer Relationship Management systém hodnotí uživatelé

