Nahrávání hovorů, ukládání do CRM a přepis do dokumentu

Obchodníci jsou většinou lidé velmi dynamičtí, rychlí, pohotoví a komunikativní. Podpoříme-li jejich dynamičnost automatizovaným CRM systémem, jejich síla se stává téměř raketovou :-).

Čím může CRM systém podpořit jejich práci? V našem AutoCRM systému je např. jedním z nejsilnějších nástrojů možnost zaznamenat a uchovat jakýkoliv telefonní hovor s klientem, ať už potenciálním či stávajícím. Stačí mít v CRM založen Kontakt s platným mobilním číslem. Jakmile obchodník na dané tel. číslo „klikne“ v CRM, automaticky se mu v mobilním telefonu vytočí nový hovor. Tento hovor je celou dobu nahráván a po skončení hovoru uložen u daného kontaktu v CRM. Kdykoliv lze hovor znovu přehrát běžně dostupnými aplikacemi pro přehrávání zvukových záznamů.  

Každý takto nahraný záznam lze navíc přes umělou inteligenci „přeložit“ do psané podoby, tedy textového záznamu. Výsledek tohoto procesu záleží na kvalitě nahraného záznamu, i kvalitě a rychlosti slovního projevu volajících.  

Díky těmto a dalším nástrojům umožňuje CRM systematicky zaznamenávat veškerou komunikaci s klienty bez další administrativní zátěže. 

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.