Nahrávání hovorů, ukládání do CRM a přepis do dokumentu

Obchodníci jsou většinou lidé velmi dynamičtí, rychlí, pohotoví a komunikativní. Podpoříme-li jejich dynamičnost automatizovaným CRM systémem, jejich síla se stává téměř raketovou :-).

Čím může CRM systém podpořit jejich práci? V našem AutoCRM systému je např. jedním z nejsilnějších nástrojů možnost zaznamenat a uchovat jakýkoliv telefonní hovor s klientem, ať už potenciálním či stávajícím. Stačí mít v CRM založen Kontakt s platným mobilním číslem. Jakmile obchodník na dané tel. číslo „klikne“ v CRM, automaticky se mu v mobilním telefonu vytočí nový hovor. Tento hovor je celou dobu nahráván a po skončení hovoru uložen u daného kontaktu v CRM. Kdykoliv lze hovor znovu přehrát běžně dostupnými aplikacemi pro přehrávání zvukových záznamů.  

screen 30

Každý takto nahraný záznam lze navíc přes umělou inteligenci „přeložit“ do psané podoby, tedy textového záznamu. Výsledek tohoto procesu záleží na kvalitě nahraného záznamu, i kvalitě a rychlosti slovního projevu volajících.  

screen 31

Díky těmto a dalším nástrojům umožňuje CRM systematicky zaznamenávat veškerou komunikaci s klienty bez další administrativní zátěže. 

screen 28

S kvalitním CRM programem budete třímat otěže svého podniku pevně v rukou.

Ale nejdříve si takovou jízdu zkuste nanečisto! Podívejte se, jak se vám budou vaše firemní i zákaznické záležitosti spravovat s demo verzí AutoCRM.

Copyright 2021 © All rights Reserved.

Vyzkoušejte AutoCRM zdarma

Automatizovaný systém pro řízení firmy

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.