Call centrum

Call centrum je centralizovaná kancelář používaná pro příjem nebo přenos velkého objemu dotazů po telefonu. Příchozí call centrum provozuje společnost za účelem správy příchozí podpory produktů, služeb nebo informačních dotazů od spotřebitelů. Odchozí call centra jsou provozována pro telemarketing, pro získávání charitativních nebo politických darů, vymáhání dluhů, průzkum trhu, nouzová oznámení a krevní banky pro naléhavé/kritické potřeby.

Call centrum má otevřený pracovní prostor pro agenty call centra s pracovními stanicemi, které zahrnují počítač a displej pro každého agenta a jsou připojeny k systému řízení příchozích/odchozích hovorů, a jednu nebo více dohlížecích stanic. Může být provozován samostatně nebo propojen s dalšími centry, často propojenými s podnikovou počítačovou sítí.

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Vyzkoušejte AutoCRM zdarma

Automatizovaný systém pro řízení firmy

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.