Entita

Entita

Entita je jakýkoli samostatný, identifikovatelný a jedinečný objekt, který má určitý význam nebo funkci. Může jít o jednotlivce, organizace, systémy, datové struktury nebo komponenty systému, které mají vlastní specifické vlastnosti a jsou důležité v rámci určitého kontextu.

Entita v CRM

V systémech pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) se pojmem entita označují různé prvky, se kterými systém pracuje a které představují klíčové obchodní objekty. Mezi nejčastější entity v CRM patří:

  • Faktury
  • Znalostní báze
  • Příležitosti (potenciál)
  • Volání
  • Dokumenty
  • Emaily
  • Sklady

 

Každá z těchto entit má vlastní atributy a slouží k efektivnímu řízení firemních procesů a zákaznických vztahů.

 


Vyzkoušejte náš CRM systém na AutoCRM, nebo také ERP systém pro efektivní řízení firmy, nebo prozkoumejte možnosti umělé inteligence s Apertia.ai.

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Vyzkoušejte AutoCRM zdarma

Automatizovaný systém pro řízení firmy

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.