Co je helpdesk?
S růstem firmy se zvyšuje počet dotazů od zákazníků, kteří se mohou obracet na helpdesk s problémy nebo dotazy ohledně výrobků nebo služeb společnosti. Helpdesk může být k dispozici externě pro zákazníky, ale může také poskytovat podporu interně pro zaměstnance.
Helpdesk nastavuje ticketový systém, což zajišťuje, že se na žádný dotaz nezapomene a také se nestane, že by nějaký dotaz dostal dvě odpovědi. Často se stává, že zákazníci řeší stejné nebo velmi podobné problémy, proto má helpdesk k dispozici předpřipravené šablony, které šetří čas zaměstnanců tím, že snižují počet opakovaných úkonů. Pokud bylo nutné rychle spustit zálohu webu během špičky, šablony mohou pomoci rychle vyřešit problém, kdy se na podporu obrátí stovky nebo tisíce zákazníků s podobným problémem.
Helpdesk je propojen s dalšími entitami AutoCRM. Bez problému nastavíme potřebné vztahy a propojíme tak dotazy od zákazníků s informacemi o klientovi nebo produktu, jehož se dotaz týká.
V AutoCRM si můžete kdykoli vybrat jakou funkcionalitu ještě navíc potřebujete a v systému ji buď sami velmi rychle vytvoříte a nebo Vám s tím pomohou naši technici.
Vyzkoušejte si, co náš program v praxi umí.
Proč využít helpdesk?
- Helpdesk systém zvyšuje přehlednost dotazů a dokáže je třídit dle pravidel, tím zvýší rychlost řešení dotazů
- Zákazníci jsou díky rychlému odbavení spokojenější, raději pak Vaši firmu doporučí nebo opakovaně využijí Vašich služeb
- Lze v něm nastavit automatizaci a tím zaměstnancům ušetříte čas
- Vytvořte si přehled o nejčastějších otázkách a daný problém vyřešte
- Sjednocení komunikačních kanálů do jednoho