Ve výchozím nastavení jsou v AutoCRM k dispozici tři typy aktivit:
- Setkání
- Hovory
- Úkoly
Správce může vytvořit vlastní entitu typu Událost. Poté je možné v Administraci > Nastavení > Aktivity nastavit tento typ entity jako Aktivitu a zpřístupnit ji v Kalendáři.
K dispozici je dashlet ‘Moje aktivity’ zobrazující aktuální a nadcházející záznamy aktivit související s aktuálním uživatelem.
Účty, Kontakty, Potenciální zákazníci, Příležitosti, Případy mají v podrobném zobrazení panel Aktivity. Vlastní entity typu Base Plus mají také panel Aktivity.
Schůzky a hovory
Účastníci
Podporovány jsou 3 typy účastníků: Uživatelé, Kontakty, Potenciální zákazníci. Pro každého účastníka je možné zadat stav přijetí: Přijatý, Předběžný, Odmítnutý.
Kliknutím na tlačítko v pravém horním rohu lze účastníkům posílat e-maily s pozvánkami . Účastníci budou moci nastavit svůj stav přijetí kliknutím na odpovídající odkaz v e-mailu. Šablonu pro e-maily s pozvánkou lze změnit v části Administrace > Správce šablon > Pozvánka.
Připomenutí
Existují dva typy připomenutí: Popup (zpráva v aplikaci) a E-mail. Připomenutí budou aplikována na přiřazeného uživatele a uživatele zadaného v poli Uživatelé .
Výchozí doba trvání
Výchozí dobu trvání může změnit správce v části Přizpůsobení > Správce entit > Schůzky / Hovory > Pole > Trvání > Výchozí. Musí být specifikováno v sekundách.
Úkoly
Pole Datum zahájení a Datum splatnosti nejsou povinná. Data lze zadat s časovými částmi nebo bez nich.
Připomenutí
Pole Připomenutí je skryté, pokud je pole Datum splatnosti prázdné. Zobrazí se po vyplnění.
Plánovač
Poskytuje možnost zobrazit rozsahy volného času pro účastníky (uživatele) při plánování události. Dostupné pro schůzky, hovory a vlastní entity typu Událost.
Panel Plánovač lze přidat nebo odebrat v části Administrace > Správa vzhledu > vyberte požadovaný typ entity > Spodní panely.
Jaké typy entit budou brány v úvahu při zobrazování časových rozsahů obsazenosti, lze nakonfigurovat v Administraci > Nastavení > Seznam volných / zaneprázdněných entit.
Kalendář
Kalendář zobrazuje schůzky, hovory, úkoly. Je také možné zobrazit vlastní entity typu Událost.
Podporovaná zobrazení:
- Měsíc
- Týden
- Den
- Časová osa
Uživatelé mohou přidat Kalendář na svůj řídicí panel.
Je možné zobrazit kalendář jiného uživatele (pokud máte přístup určený rolemi). Tlačítko Kalendář je dostupné v detailním zobrazení uživatele.
Obnovení kalendáře
Chcete-li obnovit položky kalendáře, můžete kliknout na časové období nahoře uprostřed.
Sdílený kalendář
Uživatelé mohou vytvářet vlastní sdílená zobrazení, která budou zobrazovat události konkrétních týmů.
Poznámka: Aby mohl uživatel používat sdílené kalendáře , musí mít nastaveno správné Uživatelské oprávnění v Rolích . Nastavte oprávnění na tým
nebo all
.
Poznámka: Sdílené zobrazení zobrazuje události uživatelů vybraného týmu. Není nutné zobrazovat události přiřazené tomuto týmu (např. událost je přiřazena týmu, ale není přiřazena žádnému uživateli tohoto týmu).
Sdílené zobrazení je k dispozici také pro zobrazení časové osy . Umožňuje prohlížet události více uživatelů.
Vlastní entity v kalendáři
Správce může vytvořit vlastní entitu typu Událost. Poté je možné v Administraci > Nastavení > Seznam entit aktivit nastavit tento typ entity jako Aktivitu a zpřístupnit ji v Kalendáři.
U vlastních entit ve výchozím nastavení pole Přiřazený uživatel určuje uživatele, který uvidí záznam v kalendáři. Je zde možnost mít více přiřazených uživatelů.