Aktivity a kalendář

Ve výchozím nastavení jsou v AutoCRM k dispozici tři typy aktivit:

  • Setkání
  • Hovory
  • Úkoly

Správce může vytvořit vlastní entitu typu Událost. Poté je možné v Administraci > Nastavení > Aktivity nastavit tento typ entity jako Aktivitu a zpřístupnit ji v Kalendáři.

K dispozici je dashlet ‚Moje aktivity‘ zobrazující aktuální a nadcházející záznamy aktivit související s aktuálním uživatelem.

Účty, Kontakty, Potenciální zákazníci, Příležitosti, Případy mají v podrobném zobrazení panel Aktivity. Vlastní entity typu Base Plus mají také panel Aktivity.

Schůzky a hovory

Účastníci

Podporovány jsou 3 typy účastníků: Uživatelé, Kontakty, Potenciální zákazníci. Pro každého účastníka je možné zadat stav přijetí: Přijatý, Předběžný, Odmítnutý.

Kliknutím na tlačítko v pravém horním rohu lze účastníkům posílat e-maily s pozvánkami . Účastníci budou moci nastavit svůj stav přijetí kliknutím na odpovídající odkaz v e-mailu. Šablonu pro e-maily s pozvánkou lze změnit v části Administrace > Správce šablon > Pozvánka.

Připomenutí

Existují dva typy připomenutí: Popup (zpráva v aplikaci) a E-mail. Připomenutí budou aplikována na přiřazeného uživatele a uživatele zadaného v poli Uživatelé .

Výchozí doba trvání

Výchozí dobu trvání může změnit správce v části Přizpůsobení > Správce entit > Schůzky / Hovory > Pole > Trvání > Výchozí. Musí být specifikováno v sekundách.

Úkoly

Pole Datum zahájení a Datum splatnosti nejsou povinná. Data lze zadat s časovými částmi nebo bez nich.

Připomenutí

Pole Připomenutí je skryté, pokud je pole Datum splatnosti prázdné. Zobrazí se po vyplnění.

Plánovač

Poskytuje možnost zobrazit rozsahy volného času pro účastníky (uživatele) při plánování události. Dostupné pro schůzky, hovory a vlastní entity typu Událost.

Panel Plánovač lze přidat nebo odebrat v části Administrace > Správa vzhledu > vyberte požadovaný typ entity > Spodní panely.

Jaké typy entit budou brány v úvahu při zobrazování časových rozsahů obsazenosti, lze nakonfigurovat v Administraci > Nastavení > Seznam volných / zaneprázdněných entit.

Kalendář

Kalendář zobrazuje schůzky, hovory, úkoly. Je také možné zobrazit vlastní entity typu Událost.

Podporovaná zobrazení:

  • Měsíc
  • Týden
  • Den
  • Časová osa

Uživatelé mohou přidat Kalendář na svůj řídicí panel.

Je možné zobrazit kalendář jiného uživatele (pokud máte přístup určený rolemi). Tlačítko Kalendář je dostupné v detailním zobrazení uživatele.

Obnovení kalendáře

Chcete-li obnovit položky kalendáře, můžete kliknout na časové období nahoře uprostřed.

Sdílený kalendář

Uživatelé mohou vytvářet vlastní sdílená zobrazení, která budou zobrazovat události konkrétních týmů.

Poznámka: Aby mohl uživatel používat sdílené kalendáře , musí mít nastaveno správné Uživatelské oprávnění v Rolích . Nastavte oprávnění na tým nebo all.

Poznámka: Sdílené zobrazení zobrazuje události uživatelů vybraného týmu. Není nutné zobrazovat události přiřazené tomuto týmu (např. událost je přiřazena týmu, ale není přiřazena žádnému uživateli tohoto týmu).

Sdílené zobrazení je k dispozici také pro zobrazení časové osy . Umožňuje prohlížet události více uživatelů.

Vlastní entity v kalendáři

Správce může vytvořit vlastní entitu typu Událost. Poté je možné v Administraci > Nastavení > Seznam entit aktivit  nastavit tento typ entity jako Aktivitu a zpřístupnit ji v Kalendáři.

U vlastních entit ve výchozím nastavení pole Přiřazený uživatel určuje uživatele, který uvidí záznam v kalendáři. Je zde možnost mít více přiřazených uživatelů.

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Vyzkoušejte AutoCRM zdarma

Automatizovaný systém pro řízení firmy

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.