Vzhledem k tomu, že hotové ERP systémy nebyly schopny reflektovat specifika odvětví, bylo potřeba vybudovat řešení, které se zaměří výhradně na CRM procesy. Implementace začala standardními funkcemi – vedením lídů, evidencí klientů a kontaktních osob – ale postupně došlo k vývoji pokročilých funkcionalit reflektujících realitu energetického obchodu.
Před zavedením CRM systému se společnost potýkala s:
Každý zákaznický vztah začíná záznamem lídu, který lze zadat manuálně nebo importovat např. z platformy Reinet. Tento líd se následně převádí na obchodní případ.
Obchodní případ zahrnuje:
CRM zajišťuje podrobné vedení dat o zákaznících a jejich kontaktních osobách, včetně:
Odběrné místo v systému zahrnuje:
Nabídky jsou generovány z obchodních případů:
Z nabídky vzniká smlouva:
Pro dodavatele se smlouvy exportují formou tzv. datových vět – Excelových souborů ve specifickém formátu.
Systém umožňuje:
Nasazení CRM systému přineslo kompletní automatizaci obchodních a smluvních procesů. Uživatelé mají přístup ke všem údajům v reálném čase, bez chyb způsobených ruční evidencí. Digitální oběh dokumentů, přesné výpočty a transparentnost přinesly výrazné zefektivnění práce i zvýšení spokojenosti na straně zákazníků a obchodního týmu.
Celkově se CRM systém osvědčil jako efektivní nástroj s vysokou mírou přizpůsobitelnosti, který reflektuje specifické potřeby energetického trhu a zároveň poskytuje prostor pro další růst a inovace.
Vyzkoušejte AutoCRM zdarma
Ptejte se, zkoušejte, jsme tu pro Vás
Mám zájem o více informací
Vyzkoušejte AutoCRM zdarma
Automatizovaný systém pro řízení firmy
Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.