Historie akcí

Historie akcí v AutoCRM umožňuje nejen nahlédnutí do provedených akcí vašimi zaměstnanci, ale i jejich zrušení.

To znamená, že pokud například nový zaměstnanec v systému smaže důležitý kontakt a přijde se na tuto skutečnost až o několik dní později, lze v historii tuto akci dohledat a zrušit, tedy obnovit smazaný kontakt.

Na rozdíl od steamu aktivit, do historie akcí může nahlížet pouze uživatel s administríátorskými právy.

Seznam akce zobrazuje:

  • uživatel který akci provedl
  • akce
  • typ cíle
  • cíl s proklikem
  • IP adresa
  • přesné datum
  • Auth Log Record (v detailu)

Historie akcí

 

Vyzkoušejte AutoCRM zdarma

Automatizovaný systém pro řízení firmy

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.