Příležitosti

Potenciální prodeje v CRM.

Příležitosti jsou dobrým nástrojem ve společnosti pro prognozy vývoje. V obchodním procesu ji považuji za jednu z nejdůležitějších. Přesně mi ukazuje, jaké na jaké obchody se naše společnost musí připravit.

Stejně tak jako všechny ostatní záložky, tak i entita příležitost je variabilní a můžete tam mít tedy vše tak, jak potřebuje přímo Vaše společnost.

Samozřejmostí je:

  • název akce, kam většinou píšeme i název společnosti
  • v jakém stavu je daná příležitost
  • pravděpodobnost úspěchu
  • zdroj

ale to, co tam budete přímo mít je jenom a pouze na Vás a můžete si to tedy sami zvolit jaké všechny položky bude příležitost obsahovat.

Screenshot 2022 01 28T190441.130

Vyzkoušejte AutoCRM zdarma

Automatizovaný systém pro řízení firmy

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.