Příležitosti

Potenciální prodeje v CRM.

Příležitosti jsou dobrým nástrojem ve společnosti pro prognozy vývoje. V obchodním procesu ji považuji za jednu z nejdůležitějších. Přesně mi ukazuje, jaké na jaké obchody se naše společnost musí připravit.

Stejně tak jako všechny ostatní záložky, tak i entita příležitost je variabilní a můžete tam mít tedy vše tak, jak potřebuje přímo Vaše společnost.

Samozřejmostí je:

  • název akce, kam většinou píšeme i název společnosti
  • v jakém stavu je daná příležitost
  • pravděpodobnost úspěchu
  • zdroj

ale to, co tam budete přímo mít je jenom a pouze na Vás a můžete si to tedy sami zvolit jaké všechny položky bude příležitost obsahovat.

Screenshot 2022 01 28T190441.130

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Vyzkoušejte AutoCRM zdarma

Automatizovaný systém pro řízení firmy

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.