CRM ve finančním sektoru

Dnešní zákazníci očekávají od bank a finančních institucí víc než jen běžné služby bankovních účtů či půjčování peněz formou úvěrů. Stále častěji hledají kompetentní finanční poradenství, prvotřídní zákaznický servis a podporu při důležitých finančních rozhodnutích. K tomu všemu je třeba dokonale znát potřeby zákazníků.

Řešením, které může přispět k vytvoření spolehlivého a dlouhodobého vztahu se zákazníky, je známé jako systém řízení vztahů se zákazníky – např. náš AutoCRM systém. Využívání kvalitního CRM systému může také zvýšit hodnocení a výnosy a přispět ke efektivnímu výkonu zaměstnanců.

Co tedy může AutoCRM přínést společnostem ve finančním sektoru?

1. Komplexní pohled na zákazníka
AutoCRM ukládá podrobné informace o zákaznících, jejich transakcích a interakcích s nimi do jedné databáze. Celý proces je plně automatizovaný, a zároveň je každému zákazníkovi věnována náležitá pozornost. Zaměstnanci mají úplný obrázek o potřebách zákazníků a rychle najdou všechny relevantní informace o jakémkoli klientovi, s nímž jednají, aniž by ztráceli svůj čas – i čas klienta.

CRM je konsolidovaný systém, který lze integrovat s dalšími bankovními softwarovými programy a poskytnout tak jednotný pohled na každý zákaznický účet.

1
Zdroj: https://www.espocrm.com/industries/banking/

2. AutoCRM umožňuje analyzovat přístup k zákazníkovi
Kromě efektivního ukládání informací o zákaznících může CRM systém také analyzovat aktivitu klienta a pomoci přizpůsobit přístup ke každému zákazníkovi. To umožní poskytnout relevantní informace a podrobnosti, které jsou pro klienta obzvláště zajímavé. Tato důkladná analýza pomůže identifikovat nejslibnější zákazníky a také je rozdělit do různých kategorií a přiřadit jim oprávnění.

3. AutoCRM zvyšuje produktivitu bankéře
Řešení AutoCRM může být použit jako výkonný nástroj pro plánování práce. Bankéři a finanční poradci mohou snadno plánovat schůzky a hovory, organizovat úkoly a nastavovat připomenutí, aby nezmeškali důležitou událost. Díky správně nakonfigurované automatizaci procesů software minimalizuje počet rutinních administrativních úkolů. Což umožňuje finančním poradcům více se soustředit na budování vztahů s klienty.

Uživatelé mohou také přistupovat k CRM z jakéhokoli zařízení, například z notebooku, stolního počítače nebo smartphonu. AutoCRM poskytuje i funkce pro náhrávání, ukládání a přepis hovorů do dokumentu (viz. https://autocrm.cz/nahravani-hovoru/

Data mohou být exportována a vyhodnocována v sestavách a grafech. Díky tomu lze identifikovat trendy, úspěšné kampaně a oblasti pro zlepšení, které pomohou předvídat potřeby zákazníků a přizpůsobit budoucí marketingové úsilí.

2

4. CRM zajišťuje efektivnější marketing

Kliknutí, lajky, návštěvy webových stránek, komentáře, podrobnosti hovorů, e-mailová a kreditní historie, recenze a zpětná vazba – to jsou věci, které vytvářejí úplný profil zákazníka a pomáhají zlepšit nejen marketing, ale také prodej a zákaznickou podporu. Shromážděná data umožňují marketingovému týmu vytvářet cílené kampaně, které reagují na potřeby zákazníka.

3

5. CRM zjednodušuje správu dokumentů
Další věcí, s níž většina velkých finančních institucí zápasí, je uchování a sledování dokumentace. Čím větší je podnik, tím více dokumentů musí řešit. Nesystémová správa dokumentů je nejen náchylná k chybám, ale také neuvěřitelně zdlouhavá. V důsledku toho může banka přijít jak o klienty, tak o příjem. AutoCRM uchovává dokumenty maximálně strukturovaně a automatizuje procesy správy dokumentů v rámci celé organizace. To v podstatě znamená, že všechny důležité operace s dokumenty mohou probíhat hladce a efektivně.

Aby mohly banky v dnešní době uspět v konkurenčním prostředí, musí využívat obchodní modely zaměřené na zákazníka, díky nimž je pochopení a uspokojování potřeb zákazníka nejvyšší prioritou. Implementace softwaru CRM ve finanční instituci je důležitým krokem k navázání silných a loajálních vazeb s klienty.

Vyzkoušejte tento systém i pro vaše podnikání.

Sami se po uplynutí zkušební lhůty rozhodnete, zda přechod na jeho plnou verzi stojí za to.

Vyzkoušejte AutoCRM zdarma

Automatizovaný systém pro řízení firmy

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.