Helpdesk

S vývojem firmy přichází zvýšené množství dotazů ať už z důvodu že něco nefunguje nebo si prostě jenom zákazník s něčím neví rady. K tomu slouží helpdesk. Ten je známý především ve své externí formě (tedy pro zákazníky), ale je velmi užitečný i interně. Zaměstnanci cílí dotazy a nahlašují incidenty na jedno místo, vše je tak pro IT oddělení přehledné.

 

Jak to funguje?

Helpdesk nastavuje ticketový systém, čímž  zajišťuje, že se na žádný dotaz nezapomene a také se nestane že by nějaký dotaz dostal dvě odpovědi. Často se stává, že zákazníci řeší stejné nebo velmi podobné problémy, proto má helpdesk také řešení a to předpřipravené šablony, které šetří čas Vašich zaměstnanců snížením množství stejných opakovaných úkonů. Byly jste nuceni nahodit na web zálohu v době největší špičky? Nic se neděje, šablony mohou pomoci rychle vyřešit problém kdy se na podporu nahrne stovky či tisíce zákazníků s stejným problémem.

 

V praxi…

Píše paní Nováková že ji opět nejde otevřít email ve Vaší aplikaci, zase je vše bílé! Nastává problém, paní už nám psala se stejným problémem, ale kdy? A jak jsme ho řešili? No a kde? V emailu? Na facebooku? Nebo nám snad zákaznice volala?

Jedná-li se o dotaz již stávajícího klienta AutoCRM jej propojí s informacemi, které o něm víte a historií komunikace. Není tak potřeba dlouze po celém systému hledat, kdo a kdy se zákazníkem mluvil a jak byl poslední problém vyřešen. V AutoCRM můžete také využít nahrávání hovorů, vidíte pak také přepis hovorů v němž se hledá lépe než v audio záznamu, takže všechna data jsou bezpečně zaznamenána a uložena.

 

Shrnutí výhod a nevýhod helpdesku ve firmě

 

Výhody:

  • Helpdesk systém zvyšuje přehlednost dotazů a dokáže je třídit dle pravidel, tím zvýší rychlost řešení dotazů
  • Zákazníci jsou díky rychlému odbavení spokojenější, raději pak Vaši firmu doporučí nebo opakovaně využijí Vašich služeb
  • Lze v něm nastavit automatizaci a tím zaměstnancům ušetříte čas

 

Nevýhody:

  • Často se jedná o další měsíčně předplácený produkt ve firmě (Helpdesk může být součástí Vašeho AutoCRM, tedy neplatíte měsíčně za funkci navíc)
  • Může způsobit zvýšení poptávky, protože si zákazníci zvyknou na rychlé řešení

Vyzkoušejte tento systém i pro vaše podnikání.

Sami se po uplynutí zkušební lhůty rozhodnete, zda přechod na jeho plnou verzi stojí za to.

Vyzkoušejte AutoCRM zdarma

Automatizovaný systém pro řízení firmy

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.