Krade vám vaše CRM peníze a nebo Vám je přináší?

Všechny CRM systémy jsou už z principu navrženy tak, aby Vám usnadňovaly práci a pomohly vám se efektivně spojit a komunikovat nejen se zákazníky, ale i s dodavateli. Je to tak?

Opravdu to tak máte u Vašeho CRM systému?

A teď se opravdu ptám. Pomohl Vám váš současný CRM systém prodat více automobilů, kol, školení, novin, džusů či čehokoli jiného a nebo se z něj stala jen další technologická investice, kterou musíte neustále posilovat?

Nedávno jsem četl článek, že téměr dvě třediny (68,8%) prodejního času věnují obchodníci činnostem, které negenerují příjmy a to vše v rámci CRM. Přijde vám to hodně? Mně také. Ani já si nemyslím, že by se obchodníci měli primárně věnovat administrativě. Každý obchodník by měl hlavně prodávat a né řešit administrativu. Všechny procesy ve společnosti musí být intuitivní a hlavně velmi jednoduché.

Už dost nesmyslným úkolům jen pro to, aby vedení mohlo efektivně skoumat statistiky z neefektivního chování obchodníků. A dále pak investovat do technologií. Obchodníci potřebují více času na prodej a méně času na administrativu. Co myslíte vy?

Teď se podívejte, kolik času tráví vaši obchodníci komunikací s potencionálním či stávajícím zákazníkem? Zaznamenáváte tento čas? Víte, zda je ten čas efektivní? Většinou nám přichází odpověď “ne”.

A jsou tedy přesná data Vašeho CRM systému? Pokud nejsou všechna tato kvanta informací sledována? Nejsou pak základem rozhodnutí vedení společnosti nepřesná či chybná data?

A co automatizace? Díváte se ve svém CRM systému na vše, co by mohlo být automatizované a šetříte tím nejen peníze své firmě. Víte jaké jsou personální náklady? Majitelé firem rozhodně ví a kolikrát také ví, jak častá je chybovost člověka. Co jde zautomatizovat, automatizujte!

Jedním z řešení je CRM systém, který bude všechny toky ve společnosti monitorovat a vyhodnocovat. Ano, a tím systémem je AutoCRM.

Nejen, že vy jako manažer máte kompletní přehled o jednotlivých zaměstnancích a mohou Vám denně chodit reporty aktivity, výtěžnosti a rentability zaměstnance, ale i vy jako majitel či generální ředitel máte přehled o fungování jednotlivých oddělení. A takové reporty vám mohou chodit denně/týdně/měsíčně, prostě podle vaší potřeby.

Další výhodou je, že plně automatizuje procesy, které vám šetří lidkou práci. Šablony, workflow a jednoduchá automatizace! Nedávno mi psal jeden zákazník, že si uvědomuje, jak velký a komplexní náš systém je a že se těší, až ovládne všechny funkcionality.

CRM vám musí šetřit peníze a né že do něj stále investujete.

Vaši obchodníci či telefonní operátoři, ale i vaši manažeři potřebují systém, který je přehledný a funkční.

Pokud chcete o systému vědět více, tak nás neváhejte kontaktovat.

Vyzkoušejte tento systém i pro vaše podnikání.

Sami se po uplynutí zkušební lhůty rozhodnete, zda přechod na jeho plnou verzi stojí za to.

Vyzkoušejte AutoCRM zdarma

Automatizovaný systém pro řízení firmy

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.