Napojení na elektronický podpis Signi

Spolupracujeme teď nově se společností Signi, která zajišťuje elektronický podpis na Vašem dokumentu v CRM systému.

Tím, že všechny dokumenty můžete mít automatizované a ještě i elektronický podpis, tak nejen šetříte papír, ale čas a vše je více efektivní.

Screenshot 2022 05 29T174819.399

Jak funguje elektronický podpis v AutoCRM?

  • v AutoCRM si vytvoříte smlouvu např. z nabídky
  • Následně smlouvu buď automaticky a nebo ručně odešlete zákazníkovi přes Signi
  • Zákazník např. přes mobil smlouvu podepíšete
  • Vám do AutoCRM přijde podepsaný dokument, který se uloží k zákzaníkovi.

Co to je elektronický podpis?

  • Závazný, legální elektronický podpis. Právní váha takového dokumentu je stejná jako dokumentu, který je podepsaný ručně.
  • Je zaručena bezpečnost a vzdálené ověření totožnosti přes BankID i dle legislativy AML, elktronická pečeť a časové razítko
  • Možnost podpisového workflow, které ulehčuje práci
  • Samozřejmostí je bezpečná archivace dokumentů na jednom místě v Signi, ale zároveďn u každého klienta v AutoCRM

Více informací se můžete dozvědět na originálních stránkách společnosti Signi. 

 

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Vyzkoušejte AutoCRM zdarma

Automatizovaný systém pro řízení firmy

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.