Konfigurace IMAP a SMTP

V tomto článku:

Konfigurace IMAP

Poznámka: Aby příchozí e-maily fungovaly, musíte mít v systému správně nakonfigurovaný cron.

IMAP umožňuje načíst vaše e-maily z e-mailového klienta. Chcete-li nastavit účet IMAP, proveďte následující kroky:
1. Vyberte kartu Emaily > nabídka vpravo nahoře > Emailové účty .
2. Klikněte na Vytvořit emailový účet .
3. V části Hlavní adresa zadejte svou e-mailovou adresu . Jméno e-mailového účtu se generuje automaticky, ale můžete jej změnit.

Vytvorit novy email 1

 

 

  1. V části IMAP zadejte do zobrazených polí název serveru , uživatelské jméno e – mailového klienta a heslo e-mailového klienta.
  2. v poli security vyberte SSL pro zabezpečené připojení. Port IMAP bude vygenerován automaticky.  Nastaveno od umožňuje vybrat datum, od kterého mají být e-maily archivovány. V případě, že chcete archivovat staré e-maily, nastavte to na nějaké dřívější datum ke dni, od kterého mají být načteny.
    nastaveni IMAP 1

 

  1. V poli Synchronizované složky určete, které složky se mají sledovat . Ve výchozím nastavení je nastaveno na INBOX. Pokud k odesílání e-mailů používáte externího e-mailového klienta, můžete přidat složku Odeslané pro archivaci těchto e-mailů.
  2. Pole Vložit do složky umožňuje zadat složku, do které se budou ukládat příchozí e-maily.
  3. Kliknutím na Test připojení zkontrolujte, zda bylo vše zadáno správně. Pokud je připojení úspěšné, klikněte na Uložit v horní části stránky.

Konfigurace SMTP

SMTP umožňuje odesílat e-mailové zprávy ven. Uživatelé mohou změnit nastavení SMTP ve svých osobních e-mailových účtech. Správce může také povolit použití systémového SMTP (sdílet jej).

Uživatelé mohou mít více účtů SMTP. E-mailové adresy, ze kterých může uživatel odesílat e-maily, jsou však definovány e-mailovými adresami v záznamu Uživatele.

Chcete-li nastavit účet SMTP, postupujte takto:

  1. Přejděte buď na stránku Emailové účty (karta E-maily > nabídka vpravo nahoře > Emailové účty).
  2. Zaškrtněte políčko Use SMTP .
  3. Zadejte název SMTP host , v poli SMTP security vyberte TLS pro zabezpečené připojení. Automaticky bude nastaven správný port SMTP .
  4. V poli SMTP Auth Mechanism vyberte možnost LOGIN.
  5. Zaškrtněte políčko SMTP Auth a do zobrazených polí zadejte své uživatelské jméno e – mailového klienta a heslo e-mailového klienta .
  6. Kliknutím na Odeslat zkušební e-mail zkontrolujte, zda bylo vše zadáno správně. Pokud je připojení úspěšné, obdržíte testovací e-mail na zadanou e-mailovou adresu.

 

nastaveni smtp

Nastavení účtu G Suite

  1. Přihlaste se do administrátorské konzole Google .
  2. Přejděte na Aplikace > G Suite > Gmail > Pokročilá nastavení .
  3. Vyberte organizační jednotku v části * organizace .
  4. V části Přístup POP a IMAP zrušte zaškrtnutí políčka Zakázat přístup POP a IMAP pro všechny uživatele .
  5. Každý uživatel musí povolit přístup IMAP, jak je popsáno pro účet Gmail .

Nastavení účtu Gmail

  1. Přihlaste se ke svému účtu Gmail .
  2. Zvolte Nastavení> Nastavení.
  3. Klepněte na kartu Přeposílání a POP/IMAP .
  4. přístupu IMAP vyberte možnost Povolit IMAP .
  5. Klikněte na Uložit změny .

Poznámka: Existují dva způsoby, jak můžete nastavit IMAP a SMTP pro účet Gmail:

Další informace získáte kliknutím zde .

Nastavení účtu Outlook

  1. Přejděte na svůj účet Outlook .
  2. Vyberte NastaveníZobrazit všechna nastavení aplikace Outlook .
  3. Na navigačním panelu vyberte Mail > Sync email .
  4. Klepnutím na Ano povolíte přístup POP a IMAP.
  5. Stiskněte tlačítko Uložit v horní části stránky.

Konfigurace Outlooku

Poznámka: Pokud máte pro svůj účet Microsoft povolenou 2FA , musíte si vytvořit heslo aplikace a použít ho v AutoCRM místo svého hlavního hesla. Více informací zde .

Nastavení účtu Yahoo

Přístup IMAP a SMTP je ve výchozím nastavení povolen. Vše, co potřebujete, je povolit „méně bezpečný“ přístup. Chcete-li získat další informace, postupujte podle těchto pokynů .

Podrobnosti o konfiguraci jsou k dispozici zde .

Odstraňování problémů

Chyba: Nelze se přihlásit, uživatel nebo heslo je špatné

Krok 1. Zkontrolujte uživatelské jméno e-mailového klienta a heslo e-mailového klienta.

Pokud se nemůžete přihlásit, ujistěte se, že jste zadali správné uživatelské jméno a heslo.

Krok 2. Povolte méně bezpečné aplikace.

Použijte integraci Google „Odkaz bude dodán“ , která poskytuje bezpečné ověření prostřednictvím Oauth2, jinak budete muset změnit nastavení a umožnit méně bezpečným aplikacím přístup k vašemu účtu.

Pro účty Gmail

  1. Přejděte do svého účtu Google .
  2. Na navigačním panelu vyberte Zabezpečení .
  3. Pokud máte zapnuté dvoufázové ověření musíte ho vypnout.
  4. V části Přístup méně zabezpečené aplikace zapněte přístup (K dispozici jen do 30.května).
    google mene zabezpecene aplikace

 

Pro účty Yahoo

  1. Přejděte na svůj účet Yahoo .
  2. Na navigačním panelu vyberte Zabezpečení účtu .
  3. V dolní části stránky klikněte na Povolit aplikace, které používají méně bezpečné přihlašování .

Méně bezpečná aplikace

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Vyzkoušejte AutoCRM zdarma

Automatizovaný systém pro řízení firmy

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.