Správa bezpečnostních rolí v AutoCRM

Pokud jde o podnikání, bezpečnost dat byla vždy extrémně důležitá. Je zřejmé, že všechny informace, které vaše firma uchovává digitálně, zejména pokud jde o vaši databázi zákazníků, musí být řádně chráněny. Nejlepší způsob, jak to udělat, je nakonfigurovat role zabezpečení, abyste omezili přístup ke konkrétním informacím pro konkrétní uživatele nebo dokonce týmy.

Jak to funguje? Představme si, že vlastníte docela velkou obchodní společnost, která má spoustu různých oddělení. V tomto případě váš běžný prodejce potřebuje vidět položky spojené pouze s jeho příležitostmi, zatímco obchodní manažer potřebuje přístup ke všem pracovním procesům celého prodejního týmu. Vrcholoví manažeři vaší společnosti přitom potřebují přístup ke všem záznamům všech oddělení. Chcete-li definovat přístup k určitým oblastem pro každou roli, přejděte do části Správa > Role .

Screenshot 2022 03 04T184048.376

 

Screenshot 2022 03 04T184219.106

Jako příklad omezíme přístup pro roli prodejce. Vybereme tedy prodej ze seznamu a stiskneme tlačítko Upravit .

Screenshot 2022 03 04T184344.598

Jak je vidět výše, přístup k některým úrovním rozsahu je již definován, ale dejme uživateli možnost vytvářet šablony e-mailů. Úroveň přístupu má 3 možnosti:

  • „povoleno“ – což znamená, že uživatel má přístup k tomuto rozsahu;
  • „disabled“ – což znamená, že uživatel nemá přístup k tomuto rozsahu;
  • „not-set“ – což znamená, že bude přeskočen.

Akce Vytvořit má 2 možnosti: „ano“ a „ne“. Všechny ostatní akce („Číst“, „Upravit“, „Vymazat“, „Stream“) mají 4 možnosti: „vše“, „tým“, „vlastní“ a „ne“.

Vraťme se zpět k našim e-mailovým šablonám, aby je prodejce mohl vytvářet, měli byste ze seznamu vybrat následující možnosti: Přístup – povoleno; Vytvořit – ano; Číst – tým; Edit – vlastní; Smazat – vlastní a stiskněte tlačítko Uložit. Nyní bude každý prodejce moci vytvářet, upravovat a mazat své vlastní e-mailové šablony a číst e-mailové šablony ostatních.

Screenshot 2022 03 05T113659.084

Kliknutím na tlačítko Přístup v podrobném zobrazení uživatele je také možné zjistit, jaká oprávnění jsou uplatněna pro určitého uživatele . Chcete-li zkontrolovat, jak to funguje, přejděte do Administrace > Uživatelé > vyberte uživatele ze seznamu, ať je to například Brendon Lewis > stiskněte tlačítko Přístup a zjistěte, co tento uživatel může v systému dělat.

Screenshot 2022 03 05T113826.460

 

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Vyzkoušejte AutoCRM zdarma

Automatizovaný systém pro řízení firmy

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.