Nastavení e-mailového podpisu

Nastavení emailového podpisu

Tento návod slouží jako podpora při správném nastavení e-mailového podpisu v souladu s firemní identitou a zásadami profesionální komunikace.

V několika jednoduchých krocích vás provede procesem připojení standardizovaného podpisu do e-mailové schránky, čímž zajistíte jednotnou a reprezentativní podobu vaší elektronické korespondence.

  • Určeno pro: Nové zaměstnance i stávající kolegy provádějící aktualizaci podpisu
  • Doporučení: Nastavte podpis před odesláním první pracovní zprávy
Snimek obrazovky 2025 05 26 111401 e1748252829504

Na úvodní obrazovce klikněte na odkaz „tři tečky“ v pravém horním rohu.

Emaily

V hlavním menu klikněte na položku „Předvolby“ (Preferences), abyste se dostali do hlavního nastavení e-mailového podpisu.

Snimek obrazovky 2025 05 26 110517

V sekci nastavení pokračujte kliknutím na záložku „General“ (Obecné), kde se nachází volba pro úpravu e-mailového podpisu.

Snimek obrazovky 2025 05 26 110809

V tomto kroku nastavíte nebo upravíte svůj e-mailový podpis. Vložte požadovaný text, případně použijte oficiální firemní šablonu.

Snimek obrazovky 2025 05 26 111212

Po dokončení úprav klikněte na tlačítko „Uložit“ (Save), aby se změny projevily a podpis byl automaticky připojován ke každému odesílanému e-mailu.

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Vyzkoušejte AutoCRM zdarma

Automatizovaný systém pro řízení firmy

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.