Sledování změn stavu objednávky
Tento návod slouží k aktivaci sledování změn (auditu) u konkrétního pole. Funkce auditu umožňuje zpětně dohledat, kdy a kým byla hodnota pole změněna, čímž výrazně přispívá k větší transparentnosti a odpovědnosti při práci s objednávkami. Zavedení auditu podporuje datovou konzistenci, usnadňuje identifikaci chyb a posiluje dohledatelnost klíčových operací napříč systémem.
V levém hlavním menu systému klikněte na sekci „Obchodní procesy“, kde jsou evidovány veškeré procesní entity, včetně objednávek.
V přehledu procesů zvolte možnost „Objednávky“. Tím se dostanete do seznamu všech objednávkových záznamů.
V pravém horním rohu klikněte na tři tečky vedle názvu a vyberte „Upravit entitu“. Tím otevřete nastavení struktury objednávky.
Po otevření editoru klikněte na záložku „Pole“, kde najdete seznam všech polí definovaných v rámci objednávky.
Najděte pole s názvem „status“ nebo jiné, které chcete sledovat. Kliknutím otevřete jeho detailní nastavení.
V detailu pole zaškrtněte možnost „Auditováno“. Tím aktivujete sledování změn hodnoty pole včetně data a uživatele, který úpravu provedl.
Kliknutím na „Uložit“ potvrdíte změny a aktivujete audit pro dané pole. Od této chvíle systém začne zaznamenávat veškeré změny v hodnotách pole.