Sledování změn stavu objednávky

Sledování změn stavu objednávky

Tento návod slouží k aktivaci sledování změn (auditu) u konkrétního pole. Funkce auditu umožňuje zpětně dohledat, kdy a kým byla hodnota pole změněna, čímž výrazně přispívá k větší transparentnosti a odpovědnosti při práci s objednávkami. Zavedení auditu podporuje datovou konzistenci, usnadňuje identifikaci chyb a posiluje dohledatelnost klíčových operací napříč systémem.

objednávky

V levém hlavním menu systému klikněte na sekci „Obchodní procesy“, kde jsou evidovány veškeré procesní entity, včetně objednávek.

Snimek obrazovky 2025 05 28 133958

V přehledu procesů zvolte možnost „Objednávky“. Tím se dostanete do seznamu všech objednávkových záznamů.

Snimek obrazovky 2025 05 28 134403

V pravém horním rohu klikněte na tři tečky vedle názvu a vyberte „Upravit entitu“. Tím otevřete nastavení struktury objednávky.

Snimek obrazovky 2025 05 28 134529

Po otevření editoru klikněte na záložku „Pole“, kde najdete seznam všech polí definovaných v rámci objednávky.

Snimek obrazovky 2025 05 28 134949

Najděte pole s názvem „status“ nebo jiné, které chcete sledovat. Kliknutím otevřete jeho detailní nastavení.

Snimek obrazovky 2025 05 28 135143

V detailu pole zaškrtněte možnost „Auditováno“. Tím aktivujete sledování změn hodnoty pole včetně data a uživatele, který úpravu provedl.

Snimek obrazovky 2025 05 28 135319

Kliknutím na „Uložit“ potvrdíte změny a aktivujete audit pro dané pole. Od této chvíle systém začne zaznamenávat veškeré změny v hodnotách pole.

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Vyzkoušejte AutoCRM zdarma

Automatizovaný systém pro řízení firmy

Demo AutoCRM

Náš tým konzultantů s Vámi projde a seznámí Vás s nasazením AutoCRM do Vaší společnosti.