Knowledge Base poskytuje možnost vytvářet články. Články mají obsahovat informace o produktech pro zákazníky nebo pomoci uživatelům CRM zlepšit jejich produktivitu.
Pro zpřístupnění článku na portálu je třeba nastavit jeho stav na ‘Publikováno’ a vybrat portál v poli Portály . Ujistěte se, že role portálu umožňuje přístup ke znalostní bázi a že je na portál přidána karta navigační nabídky.
Pokud zadáte Datum vypršení platnosti , bude článek k tomuto datu na portálu automaticky skryt.
Je možné určit jazyk článku. Článek se zobrazí pouze uživatelům portálu, kteří mají nastaven tento jazyk.
Pořadí, ve kterém jsou články uvedeny, lze upravit akcemi v rozbalovací nabídce konkrétního článku.
Články znalostní báze lze propojit se záznamy případu, což poskytuje rychlý přístup k informacím ze záznamu případu.
Kategorie
Kategorie umožňují seskupovat články. Jedna kategorie může obsahovat více podkategorií. Každý článek může souviset s jednou nebo více kategoriemi.
Kategorie znalostní báze je samostatný typ entity, proto lze přístup řídit rolemi ACL.